اخبار بیت کوین

احتمال ناکامی گاوهای BTC؛ آیا بیت کوین به ۲۳ هزار دلار سقوط می‌کند؟

جیسون پیزینو (Jason Pizzino)، تحلیلگر دنیای کریپتو درباره آینده قیمت بیت کوین به بیش از ۲۹۰ هزار دنبال‌کننده خود در یوتیوب گفت که در اواخر سال آینده میلادی، بیت کوین ممکن است چرخه بازار صعودی را آغاز کند و به ۶۹ هزار دلار برسد. 

به گزارش والکس و به نقل از dailyhodl، جیسون پیزینو با توجه به رویداد مورد انتظار هاوینگ بیت کوین در سال آینده پیش‌بینی می‌کند که پادشاه رمزارزها برای ثبت رکوردهای جدید باید تا نیمه دوم سال ۲۰۲۴ یا اوایل ۲۰۲۵ صبر کند. 

این معامله‌گر همچنین می‌گوید که از نزدیک عملکرد قیمت بیت‌کوین را در کوتاه‌مدت نسبت به چندین سطح کلیدی زیر نظر دارد تا پایین‌ترین چرخه بازار را تعیین کند. او معتقد است که تثبیت در سطح قیمتی ۲۷۳۰۰ دلار باید برای گاوها یک هدف کوتاه مدت باشد تا بعدا قیمت بیت کوین بتواند در بالای ۲۸۴۰۰ دلار قرار بگیرد. 

اگر بیت کوین نتواند از آن سطح بالاتر برود و تثبیت شود، احتمالا دوباره به ۲۶ هزار دلار سقوط می‌کند. اگر این حمایت کلیدی از دست برود قیمت بیت کوین تا ۲۴۹۰۰ دلار کاهش پیدا می‌کند و در صورت عدم تحرک گاوها ممکن است سطح قیمتی ۲۳۶۰۰ نیز آزمایش شود. بنابراین لازم است این چند هدف بعدی را به خاطر داشته باشیم، به خصوص اگر بیت کوین نتواند به بالای ۲۷۳۰۰ دلار بازگردد.

در زمان نگارش این مطلب بیت کوین در محدوده ۲۶۸۰۰ دلار معامله می‌شود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳ / ۵. مجموع آرا: ۲

منبع
dailyhodl
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا