اخبار بیت کوین

ارزش دارایی‌های تحت مدیریت صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین به ۴ میلیارد دلار رسید

براساس داده‌هایی که اریک بالچوناس (Eric Balchunas) تحلیلگر ارشد ETF بلومبرگ به اشتراک گذاشته است، ۹ صندوق ETF اسپات بیت کوین نزدیک به ۴ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت جمع آوری کرده‌اند و از بین آنها ETF های فیدلیتی و بلک راک در جایگاه برتر قرار دارند.

به گزارش والکس و به نقل از TheBlock، پس از شش روز معاملاتی، اکنون ۹۵۰۰۰ بیت کوین در اختیار ۹ ETF اسپات بیت کوین قرار دارد که ارزش دارایی‌های تحت مدیریت آنها را به نزدیک ۴ میلیارد دلار می‌رساند.

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط اریک بالچوناس، در طی دوره شش روزه، ورودی سرمایه به ۹ ETF اسپات از خروجی صندوق GBTC پیشی گرفته است که ارزش دارایی‌های تحت مدیریت خود را ۲.۸ میلیارد دلار کاهش داده است.

از ۹ ETF، دو ETF خود را از مجموعه جدا کرده‌اند که شامل فیدلیتی (FBTC) و بلک راک (IBIT) می‌شود که هر کدام بیش از ۱.۲ میلیارد دلار سرمایه ورودی در طول شش روز معامله داشته‌اند. بلک راک در حال حاضر ۱.۴ میلیارد دلار دارایی‌های تحت مدیریت دارد که کمی بیشتر از ۱.۳ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت Fidelity است.

با این حال، ETF اسپات اینویسکو (BTCO) در جایگاه سوم، رشد ثابتی داشته است. جمعه بهترین روز برای سرمایه‌گذاری بوده است و بیش از ۶۳ میلیون دلار سرمایه در این روز جذب شده است؛ اگرچه کل دارایی‌های تحت مدیریت اینویسکو هنوز از مرز ۲۰۰ میلیون دلار عبور نکرده است. صندوق (HODL) متعلق به شرکت VanEck همچنین بهترین عملکرد خود را در روز جمعه داشت و کل دارایی‌های خود را به بیش از ۱۰۰ میلیون دلار رساند.

نمودار حجم معاملات ETF اسپات بیت کوین
نمودار حجم معاملات صندوق های ETF اسپات بیت کوین

طبق داده‌های TheBlock، همچنین جمعه سومین روز بزرگ براساس حجم معاملاتی در سراسر بازار صندوق‌های ETF اسپات بیت‌ کوین بوده است که اکثریت این حجم به فروش سنگین GBTC مربوط بوده است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
theblock.co
سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا