اخبار بیت کوینپیش بینی ارزهای دیجیتالمنتخب سردبیر

بیت کوین در یک قدمی ۷۰٬۰۰۰ دلار؛ پیش‌بینی قیمت XRP ،BTC و JASMY

بیت کوین همچنان در فکر رسیدن به ۷۰٬۰۰۰ دلار بوده و بسیار به آن نزدیک شده است. اگر این اتفاق بیفتد، XRP و JASMY نیز می‌توانند خریدارانی پیدا کنند.

به گزارش والکس، قیمت بیت کوین موفق شد از پایین‌ترین سطح خود در هفته گذشته بهبود یابد که نشان‌دهنده احساسات مثبت در بازار است. شرکت تحلیل بازار سنتیمنت ( Santiment ) در پستی رد پلتفرم X اعلام کرد نسبت نظرات مثبت به نظرات منفی درباره بیت کوین به بالاترین سطح خود از مارس ۲۰۲۳ رسیده است.

در حالی که معامله‌گران کوتاه‌مدت روی بالاترین رکورد جدید بیت کوین تمرکز کرده‌اند، سرمایه‌گذاران بلندمدت اهداف صعودی را برای بیت کوین پیش‌بینی می‌کنند. آنتونی اسکاراموچی (Anthony Scaramucci)، بنیانگذار SkyBridge Capital، در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴ گفت که ارزش بازار بیت کوین احتمالا از کل سرمایه بازار طلا پیشی خواهد گرفت. ارزش بازار بیت کوین تقریباً ۱.۳ تریلیون دلار است، در حالی که این مقدار برای طلا بین ۱۵ تا ۱۶ تریلیون دلار است.

پیش‌بینی قیمت بیت کوین

گاوها سعی کردند در ۲۷ جولای (۶ مرداد) بیت کوین را به ۷۰٬۰۰۰ دلار برسانند، اما سایه بلند روی کندل روزانه نشان‌دهنده فروش در سطوح بالاتر است.

نمودار روزانه بیت کوین

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶۴٬۹۵۴ دلار) و شاخص قدرت نسبی (RSI) در منطقه مثبت نشان می‌دهند که مسیر صعودی دارای کمتریم مقاومت است. اگر قیمت از سطح فعلی افزایش یابد یا از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه جهش کند، گاوها دوباره سعی خواهند کرد تا سد ۷۰٬۰۰۰ دلار را از سر راه بردارند. اگر آنها موفق شوند، BTC می‌تواند به منطقه مقاومت ۷۲٬۰۰۰ تا ۷۳٬۷۷۷ دلار برسد.

اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۶۳٬۴۲۲ دلار) برسد، این دیدگاه مثبت در کوتاه مدت نقض خواهد شد. در این صورت، قیمت ممکن است به حمایت روانی در ۶۰٬۰۰۰ دلار کاهش یابد.

نمودار ۴ ساعته بیت کوین

نمودار ۴ ساعته نشان می‌دهد که گاوها موفق شدند قیمت را بالای ۶۸٬۵۰۰ دلار حفظ کنند. اکنون که قیمت از میانگین‌های متحرک عبور کرده، گاوها تلاش دیگری برای رساندن بیت کوین به ۷۰٬۰۰۰ دلار خواهند داشت.

از طرف دیگر، اگر قیمت به زیر میانگین های متحرک سقوط کند، نشان می‌دهد که گاوها در حال از دست دادن قدرت خود هستند. در این صورت، قیمت بیت کوین می‌تواند به ۶۳٬۲۵۰ دلار و متعاقبا به ۶۲٬۳۰۰ دلار کاهش یابد.

پیش‌بینی قیمت XRP

قیمت XRP در چند روز گذشته بین ۰.۵۷ و ۰.۶۴ردلار تثبیت شده است که نشان‌دهنده عدم اطمینان در مورد حرکت بعدی است.

نمودار روزانه ریپل

شیب صعودی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۵۷ دلار) و RSI در محدوده مثبت نشان‌دهنده برتری خریداران است. گاوها باید قیمت را به بالای ۰.۶۴ دلار رسانده و آن را حفظ کنند تا بتوانند مرحله بعدی حرکت صعودی را به ۰.۷۴ دلار آغاز کنند. این سطح احتمالا با فروش تهاجمی خرس‌ها مواجه خواهد شد.

اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد، این دیدگاه مثبت در کوتاه مدت نقض خواهد شد. این امر نشان می‌دهد ریپل ممکن است برای مدتی طولانی‌تر در محدوده بزرگ نوسانی بین ۰.۴۱ تا ۰.۶۴ دلار معامله شود.

نمودار ۴ ساعته ریپل

در تایم فریم ۴ ساعته شیب هر دو میانگین متحرک مسطح شده و RSI نزدیک به نقطه میانی است که نشان‌دهنده تعادل بین عرضه‌وتقاضاست. اگر قیمت بالای ۰.۶۱ دلار بماند، گاوها سعی خواهند کرد آن را به ۰.۶۴ دلار برسانند.

برعکس، اگر قیمت به زیر میانگین‌های متحرک سقوط کند، خرس‌ها سعی می‌کنند قیمت ریپل را به حمایت قوی در ۰.۵۷ دلار کاهش دهند. حرکت روند بعدی ریپل احتمالا با شکست صعودی ۰.۶۴ دلار یا شکست نزولی ۰.۵۷ دلار آغاز خواهد شد.

پیش‌بینی قیمت جسمی کوین (JASMY)

قیمت جسمی کوین در ۲۵ جولای (۵ مرداد) به زیر ۰.۰۲۷ دلار سقوط کرد، اما گاوها این افت قیمت را خریدند و آن را به بالاتر از این سطح بازگرداندند.

نمودار روزانه جسمی کوین

شیب میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۰۲۸ دلار) شروع به افزایش تدریجی کرده است و RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان‌دهنده برتری خریداران است. اگر گاوها بر مانع ۰.۰۳۳ دلار غلبه کنند، قیمت JASMY احتمالا شتاب گرفته و به ۰.۰۳۹ دلار افزایش می‌یابد.

در مقابل، اگر قیمت از ۰.۰۳۳ دلار کاهش یابد، نشان می‌دهد خرس‌ها در سطوح بالا فعال هستند. این امر ممکن است جسمی کوین را برای چند روز در محدوده ۰.۰۲۷ تا ۰.۰۳۳ دلار نگه دارد. اگر قیمت کاهش یافته و کندل آن زیر ۰.۰۲۷ دلار بسته شود، خرس‌ها کنترل بازار را به دست خواهند گرفت.

نمودار ۴ ساعته جسمی کوین

نمودار ۴ ساعته نشان می‌دهد خرس‌ها در تلاش هستند تا حرکت صعودی را در ۰.۰۳۳ دلار متوقف کنند، اما یک نشانه مثبت این است که خریداران فضای زیادی را در اختیار فروشندگان قرار نداده‌اند. شیب ۲۰-EMA و RSI در قلمرو مثبت نشان‌دهنده احتمال شکست صعودی است. اگر این اتفاق بیفتد، جسم کوین ممکن است یک رالی صعودی را تا ۰.۰۳۹ دلار آغاز کند.

اگر قیمت به زیر ۲۰-EMA برسد، این دیدگاه خوش‌بینانه در کوتاه مدت نفی خواهد شد. در این صورت، ممکن است قیمت به حمایت ۰.۰۲۷ دلار کاهش یابد.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا