اخبار بیت کوین

اگر ترامپ رئیس‌جمهور شود بیت کوین چه سرنوشتی خواهد داشت؟ 

شرکت مدیریت دارایی ونک (Vaneck) پیش‌بینی کرده است که اگر دونالد ترامپ مجدد رئیس‌جمهور ایالات متحده شود، احتمالا قیمت بیت کوین به بالاترین حد خود خواهد رسید. 

به گزارش والکس و به نقل از newsbitcoin، شرکت ونک درباره پیش‌بینی خود توضیح می‌دهد که اگر ترامپ با ۲۹۰ رای الکترال رئیس‌جمهور شود، خوش‌بینی‌ها نسبت به تغییر رویکرد خصمانه کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا افزایش پیدا خواهد کرد. بر همین اساس، تحلیلگران این شرکت معتقدند که در تاریخ ۹ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۹ آبان ۱۴۰۳) بیت کوین می‌تواند به بالاترین حد خود برسد. این تاریخ دقیقا ۳ سال بعد از ثبت سقف تاریخی قیمت در نوامبر ۲۰۲۱ است. در آن زمان قیمت بیت کوین به ۶۸۸۹۲.۰۳ دلار رسیده بود. 

شرکت ونک یادآور شد:

صعود بیت کوین در نوامبر ۲۰۲۰ دقیقا سه سال بعد از اوج آن در نوامبر ۲۰۱۷ رخ داده بود. 

ونک همچنین پیش بینی کرد که اگر بیت کوین تا دسامبر آینده (آذر ۱۴۰۳) به ۱۰۰ هزار دلار برسد، ساتوشی ناکاموتو می‌تواند به عنوان شخصیت سال مجله تایم انتخاب شود. رسیدن بیت کوین به بالاترین حد در سه ماهه چهارم سال آینده، تنها یکی از ۱۵ پیش بینی این شرکت برای ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۴ است.

جان رید استارک (John Reed Stark) از اعضای سابق SEC، اخیرا گفت که اگر ترامپ به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده انتخاب شود، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار توسط جمهوری‌خواهان تغییر خواهد کرد و فردی با دیدگاه‌های نزدیک‌تر به این حزب جایگزین گری گنسلر خواهد شد. به اعتقاد استارک این موضوع باعث کاهش فشارهای نظارتی SEC می‌شود. 

در پایان یادآوری چند نکته حائز اهمیت است. علی‌رغم اینکه ترامپ و همسرش وارد بازار NFTها شدند و سود قابل توجهی را کسب کردند اما بخشی از جامعه ارزهای دیجیتال همچنان شخص دونالد ترامپ و حزب حامی او را به عنوان دشمن بیت کوین و ارزهای دیجیتال معرفی می‌کنند. ترامپ در دوران ریاست جمهوری خود بارها اعلام کرد که اولویت اصلی دولت حمایت و تقویت دلار است. ترامپ با هر چیزی که دلار را ضعیف کند، مخالف است. او قبلا از بیت کوین به عنوان یک کلاهبرداری یاد کرده بود و از مردم خواسته بود که فقط روی دلار تمرکز کنند. 

مساله بعدی رویدادهای پیش‌روی بیت کوین است. در سال ۲۰۲۴، همزمانی کاهش نرخ بهره، هاوینگ و احتمالا تایید ETFهای اسپات می‌توانند باعث جهش قیمتی شوند. نکته‌ای که شرکت ونک روی آن تاکید دارد کاهش فشارهای نظارتی با تغییر رییس SEC است. اگر همه چیز طبق پیش بینی این شرکت اتفاق بیفتد، احتمالا بیت کوین مسیر هموارتری برای رسیدن به قله پیش‌رو خواهد داشت. 

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۱ / ۵. مجموع آرا: ۸

منبع
newsbitcoin.com
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا