اخبار بیت کوین

تحلیلگر معروف: بیت کوین ۹۶۰ درصد رشد می‌کند!

مایکل ون دی پوپ (Michaël van de Poppe) تحلیلگر برجسته دنیای کریپتو، به بیش از ۱۶۰ هزار دنبال‌کننده خود در یوتیوب گفت که بر اساس چرخه‌های قبلی بازار صعودی و قوانین کاهش بازده، قیمت بیت کوین می‌تواند با رشدی ۹۶۰ درصدی به ۴۰۰ هزار دلار برسد.

به گزارش والکس و به نقل از dailyhodl، ون دی پوپ توضیح می‌دهد که چرخه صعودی بیت کوین از چرخه‌های صعودی قبلی بزرگ‌تر خواهد بود. او با یادآوری اوج تاریخی قیمت بیت کوین می‌گوید که چرخه صعودی در آن زمان ۱۴ تا ۱۷ برابر بزرگ‌تر از چرخه‌های پیشین بود و بیت کوین از ۳ هزار دلار به ۶۹ هزار دلار رسید.

به باور او، کاهش بازده چرخه‌ها به معنای ادامه این روند نیست. اگر چرخه صعودی سال ۲۰۱۵، ۸۰ برابر بزرگ‌تر بود و ما به چرخه ۲۰۱۹ رسیدیم که با کاهشی چشم‌گیر تنها ۲۰ درصد بزرگ‌تر از دوره‌های قبلی بود، این بدان معنا نیست که بیت کوین در چرخه بعدی نیز این کاهش بازده را دنبال کرده و فقط ۵ برابر چرخه‌های پیشین رشد می‌کند. چرخه ۲۰۱۹ کاملا تحت تاثیر سقوط صرافی FTX بود و در این دوره چنان فشار فروش و احساسات منفی تقویت شد که این کاهش بازده طبیعی بود.

ون دی پوپ به این نکته مهم اشاره می‌کند که اگر چرخه‌ها را نسبت به اوج تاریخی بسنجیم، احتمالا تصور می‌کنیم که بازار نزولی بوده است. ابتدای سال ۲۰۲۳ قیمت بیت کوین در حدود ۱۶ هزار دلار بود اما حالا بیش از  ۱۲۰ درصد بالاتر از آن قرار گرفته است. به باور این تحلیلگر، رشد تصاعدی بیت کوین در این چرخه صعودی بسیار منطقی خواهد بود و رسیدن به ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار دلار چندان دور از ذهن نیست. او معتقد است بازیگران جدیدی به بازار اضافه می‌شوند که این روند صعودی را تقویت می‌کند. ون دی پوپ می‌گوید در این دوره احتمالا آلت کوین‌ها نیز همچنان خوب عمل می‌کنند.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
dailyhodl.com
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا