اخبار بیت کوین

مدیرعامل بلک راک: بیت کوین یک ارز نیست!

لری فینک (Larry Fink) مدیرعامل شرکت بلک راک که صندوق ETF اسپات بیت کوین آن به تازگی تایید شد، در اظهاراتی گفت که شک دارد بیت کوین به یک ارز رایج تبدیل شود. او معتقد است که بیت کوین یک کلاس دارایی محسوب می‌شود. 

به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، لری فینک در مصاحبه اخیر خود ادعا کرد که به مسیر قیمت بیت کوین فکر نکرده است. او در مورد عملی بودن استفاده از بیت کوین برای تراکنش‌های روزمره تردید دارد و توضیح می‌دهد که بیت کوین باید به عنوان یک طبقه دارایی تلقی شود. به باور فیک، بیت کوین یک شکل جایگزین برای ذخیره ثروت است و نباید رقیبی برای جایگزینی ارزهای ملی در نظر گرفته شود. 

لری فینک گفت: 

من باور نمی‌کنم که بیت کوین هرگز یک ارز باشد. من معتقدم که بیت کوین یک کلاس دارایی است. فکر می‌کنم حتی اگر قیمت بیت کوین به سقف بالاتری هم برسد، طلا همچنان ارزشمندتر است.

در همین حال، فینک تصریح کرد که ETFهای بیت کوین در مشروعیت بخشیدن به صنعتی کمک خواهند کرد که از ابتدا با شک و تردید مواجه بوده است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴ / ۵. مجموع آرا: ۲۱

منبع
cointelegraph.com
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
امیر خردمند
امیر خردمند
3 ماه قبل

گنسلر ۴۰۳ میلیارد دلار ازباینانس باج گرفت که برای ایران وکره چین وروسیه خدمات خاص پولشویی انجام داده. نکته حائز اهمیت واردشدن بانک مرکزی امریکا به خرید بیت کوین این شل وسفت کردن ها برای خرسی کردن بازار و ذخیره است. ۷ درصد بیت کوین جهان دراختیار بانک مرکزی امریکاست این ذخیره تا ۲۰۳۰ به نظرگنسلر وهمکاران تا پایان ۲۰۲۵ باید به ۱۲ درصد برسد. بعد رالی شروع میشود
پیش به سوی ۱۰۰۰۰۰

قاسمی
قاسمی
3 ماه قبل

بیت کوین هرگز به پول رایج تبدیل نمیشه چون چند ویژگی اصلی ندارد مثلاً سادگی نقل و انتقال ندارد. برگشت پذیری در صورت اشتباه انتقال ندارد و …
این رئیس بلک راک هم درست میگویید بیت کوین یه چیز آشغال بیشتر نیست
یه چیز بی‌ارزش را ترویج دادند با این همه مصرف انرژی که با هیجان کاذب بالا و پایین می‌رود ولی ارزش ذاتی ندارد

دکمه بازگشت به بالا