اخبار ارزهای دیجیتالاخبار بیت کویناولیه

شرکت بلاک (Block) به رهبری جک دورسی در حال خرید بیت کوین است!

بلاک (Block) شرکت فین‌تک متعلق به جک دورسی اعلام کرده است ۱۰٪ از سود ناخالص خود را مستقیما در بیت‌کوین سرمایه‌گذاری می‌کند. این شرکت بعد از ظهر پنجشنبه این خبر را در کنار گزارش درآمد سه ماهه اول سال خود اعلام کرد.

به گزارش والکس و به نقل از کوین دسک، این شرکت در یک اطلاعیه جدید اعلام کرد که «به دنبال تحولات مثبت متعدد هم در شرکت و هم در بازار کریپتو» در حال انجام یک سرمایه‌گذاری استراتژیک در بیت کوین است.

در ماه آوریل، شرکت بلاک استراتژی DCA (میانگین هزینه دلاری) را برای بیت کوین اجرا کرد و قصد دارد این کار را هر ماه تا پایان سال ۲۰۲۴ انجام دهد. بر اساس این برنامه، بلاک ۱۰٪ از سود ناخالص خود را که از محصولات بیت کوین به دست می‌آورد برای خرید BTC سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

بر اساس نتایج درآمد این شرکت، در سه ماهه اول سال، ۸۰ میلیون دلار سود ناخالص بیت کوین داشته است. اگر این سطح از سود تا پایان سال ادامه داشته باشد، طبق این برنامه ۲۴ میلیون دلار دیگر بیت کوین به ترازنامه این شرکت اضافه خواهد شد.

قیمت بیت کوین
بیت کوین Bitcoin (BTC)
۳,۸۲۸,۳۹۸,۹۰۰.۰۰ تومان
$ ۶۶,۷۳۱.۷۴۰ -۲.۰۹%

خرید و فروش امن، سریع و آسان بیت کوین در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید بیت کوین

این شرکت بیت‌کوین را با ماموریت خود همسو می‌داند. بلاک معتقد است بیت کوین ابزاری برای توانمندسازی اقتصادی است ومسیری را برای افراد فراهم می‌کند تا در یک سیستم پولی جهانی مشارکت کرده و آینده مالی خود را کنترل کنند.

همچنین این شرکت اعلام کرده است قصد دارد سرمایه‌گذاری در بیت کوین را در مقایسه با سایر سرمایه‌گذاری‌های خود «به صورت مداوم» ارزیابی کند.

طبق سندی که این شرکت به اشتراک گذاشته، در پایان ماه مارس و قبل از شروع برنامه جدید خرید بیت کوین، بلاک ۸٬۳۰۸ بیت کوین در ترازنامه خود داشته است. ذخیره بیت کوین این شرکت تقریبا ۹٪ از کل پول نقد، معادل‌های نقدی و اوراق بهادار قابل فروش این شرکت را تشکیل می‌دهد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳ / ۵. مجموع آرا: ۲

دنیای کریپتو برای همه است. هدفم بیان پیچیدگی‌های این صنعت به زبان ساده است.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا