اخبار ارزهای دیجیتال

مقام ارشد بیتفینکس: ۲۰۲۴ سال طلا، نقره و بیت کوین است

مدیر بخش ابزارهای مشتقه صرافی بیتفینکس، ضمن پیش‌بینی ماه‌های دشوار برای بازار سهام، از احتمال سرازیر شدن سرمایه‌گذاران به سمت دارایی‌های امن می‌گوید.

به گزارش والکس و به نقل از Cryptobriefing؛ مدیر بخش مشتقات در صرافی Bitfinex پیش‌بینی کرده که سال ۲۰۲۴ احتمالا سال مناسبی برای سرمایه‌گذاری روی دارایی‌های امن مانند بیت کوین، طلا و نقره خواهد بود.

جگ کونر (Jag Kooner) در تحلیل ارسالی خود برای Cryptobriefing پیش‌بینی کرده که تورم در ماه‌های آینده، بالاتر از حد توان بانک‌های مرکزی در سراسر جهان خواهد بود. طبق نظر او این روند به احتمال زیاد، منجر به افزایش نرخ بهره برای مدتی طولانی در سال جاری می‌شود. تصمیمی که می‌تواند اجرای سیاست‌های پولی در بازارهای مالی سنتی مانند سهام را دشوارتر از قبل کند. به گفته کونر، این چالش‌ها احتمالا سرمایه‌گذاران را به سمت دارایی‌های ذخیره ارزش مانند بیت کوین، طلا و نقره سوق خواهد داد.

از سوی دیگر، آقای کونر معتقد است عوامل دیگری مانند رشد متوسط درآمد و مسائل ژئوپولیتیک هم می‌توانند فشار بر بازارهای سهام را افزایش دهند. همچنین برخی تحلیل‌ها نشان‌دهنده احتمال سود دو تا سه درصدی شاخص S&P 500 و رسیدن آن به سطح ۴۲۰۰ طی یک روند کاهشی هستند. روندی که به گفته کونر، منجر به تقاضا در بازار کالا و نیز بیت کوین خواهد شد.

با این وجود، پلتفرم تحلیل بلاکچین Glassnode در روز ۲۲ فوریه ۲۰۲۴ (سوم اسفند ۱۴۰۲) همبستگی بین بیت کوین و طلا در ۳۰ روز قبل از آن را منفی گزارش کرد. مطابق این گزارش، همبستگی این دو دارایی در حال حاضر ۰٫۵- است. همانطورکه می‌دانید عدد یک، همبستگی کامل و عدد ۱-، عدم وجود همبستگی را نشان می‌دهند. درصورتی‌که پیش‌بینی آقای کونر درست باشد، این هفته باید شاهد شروع سیگنال‌های تایید آن باشیم.

پیش‌بینی شما از روند قیمت بیت کوین، طلا و نقره در هفته‌های آتی چیست؟

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۲.۶ / ۵. مجموع آرا: ۵

از سال ۲۰۲۰ درباره‌ی ارز دیجیتال می‌نویسم. معتقدم این تکنولوژی، آینده‌ی ما را متحول می‌کند، بنابراین آنچه درباره‌ی آن یاد می‌گیرم را در بلاگ والکس به‌اشتراک می‌گذارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مهرزاد
مهرزاد
1 ماه قبل

سلام وقتتان خوش
ممنون بابت مطالب خوبتان
کاش یک دورنمایی از افق آینده نقره در ایران و جهان تحلیل میکردید ؟سپاس

دکمه بازگشت به بالا