اخبار بیت کوین

چه زمانی بیت کوین از سقف قبلی عبور می‌کند؟ آیا قیمت فعلی حباب است؟

یان ون اک (Jan van Eck) مدیرعامل شرکت VanEck، که سال ۲۰۱۷ برای راه‌اندازی ETF بیت کوین درخواست داده بود، معتقد است که SEC به طور همزمان تمام ETFهای اسپات را تایید می‌کند و بیت کوین در ۱۲ ماه آینده به رکورد قیمتی جدیدی خواهد رسید.

به گزارش والکس و به نقل از cryptopotato، یان ون اک ضمن اشاره به عملکرد طلا و بیت کوین توضیح می‌دهد که هاوینگ ۲۰۲۴ و تایید احتمالی ETFها می‌توانند باعث رکوردشکنی قیمت بیت کوین شوند. به باور او، بیت کوین در ۱۲ ماه آینده از ۶۹ هزار دلار عبور می‌کند و یک ATH جدید را ثبت می‌کند. 

ون اک معتقد است که قیمت بیت کوین حباب نیست و اینطور استدلال می‌کند که بیت کوین بارها عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود نشان داده است. او گفت که هیچ چیزی نمی‌تواند جای بیت کوین را بگیرد و ظهور پدیده‌ای مشابه بعید است. مدیر عامل VanEck در پاسخ به انتقادات درباره فعالیت مجرمانه در فضای کریپتو توضیح داد که بانک‌ها و یا موسسات مالی هم همیشه به شکل‌های مختلف با فعالیت‌های مجرمانه درگیر بوده‌اند.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۳ / ۵. مجموع آرا: ۳

منبع
cryptopotato.com
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا