اخبار ارزهای دیجیتال

فلوکی با عملکرد خوب خود دوج کوین و شیبا را پشت سرمی‌گذارد؟

قیمت فلوکی (FLOKI) در ۲ ماه اخیر بیش از ۱۱۰ افزایش یافته است و اکنون در حدود ۰.۰۰۰۰۳۸۶۸ دلار معامله می‌شود. با بررسی بازه زمانی یکساله متوجه می‌شویم که فلوکی بیش از ۳۰۰ درصد رشد را تجربه کرده است. دوج کوین و شیبا در مدت زمان مشابه در مجموع تنها ۱۰ درصد رشد کرده‌اند و امسال به طور کامل در رکود بوده‌اند. با این حساب آیا فلوکی می‌تواند به زودی جای دوج کوین و شیبا را بگیرد؟

به گزارش والکس و به نقل از dailycoin، دوج کوین و فلوکی از اوایل نوامبر (آبان) به طور مشابه حرکت کرده‌اند. قیمت فلوکی در ۳۰ روز گذشته ۱۷ درصد رشد کرده و قیمت دوج کوین با فعالیت سنگین نهنگ‌ها در همین بازه زمانی ۲۲ درصد افزایش یافته است.

اگرچه تغییرات قیمت ماهانه DOGE و FLOKI نزدیک است، اما دلایل آن کاملا متفاوت است. فلوکی با راه‌اندازی پلتفرم توکن‌فای (TokenFi) و ابتکار توکن‌سازی و معرفی رمزارز TOKEN شاهد رشد قیمت بود. در همین حال، تامین مالی یک پروژه فضایی به نام DOGE-1 توسط دوج کوین و ارسال ماهواره توسط راکت فالکون ۹ شرکت اسپیس اکس در روزهای آینده باعث جذاب شدن دوج کوین شده است. هیاهوی این خبر، قیمت DOGE را به مرز ۰.۱۰ دلار رساند و در روز دوشنبه ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر) به بالاترین سطح سالانه یعنی ۰.۱۰۵۱۱۳ دلار رسید.

دوج کوین یکی از معدود آلت کوین‌های برتری است که تحت تاثیر سقوط همه جانبه ارزهای دیجیتال در روز دوشنبه قرار نگرفته است. دو روز پیش شاهد کاهش بیش از ۵ درصدی قیمت بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و ریپل (XRP) بودیم، اما دوج کوین مقاومت خوبی نشان داد و احساسات درباره این میم‌کوین همچنان صعودی است. تحلیلگران یک بازیابی بسیار صعودی را برای دوج کوین پیش‌بینی می‌کنند.

برای پیش‌بینی این‌که فلوکی در نهایت از شیبا اینو یا حتی دوج کوین پیشی می‌گیرد یا نه، لازم است که مفاهیم توکن‌سازی جهانی را درک کنیم. در اوایل سال جاری میلادی، فلوکی TokenFi را راه‌اندازی کرد؛ پلتفرمی که توکن‌سازی جهانی و ماژول‌ها را تا ۱۲۹ درصد امکان‌پذیر می‌کند. این پلتفرم شامل یک سیستم توکن دوگانه، شبیه به راهکار لایه دوم شیباریوم است. قیمت شیبا بعد از این پروژه رشد کرد. پلتفرم TokenFi فلوکی دارای ارزش قفل شده ۹,۷۳۶,۱۷۷ دلار است، در حالی که ارزش کل Shibarium شیبا به یک میلیون دلار نزدیک می‌شود. 

حجم معاملات روزانه دوج کوین گاهی به میلیاردها دلار می‌رسد، که اغلب توسط فعالیت نهنگ‌های دوج کوین تقویت می‌شود. ارزش بازار دوج کوین در حدود ۱۴ میلیارد دلار است. شیبا ارزش بازاری در حدود ۵.۷ میلیارد دلار دارد، اما کل ارزش بازار فلوکی در حدود ۳۷۵ میلیون دلار است. این یک اختلاف بسیار زیاد در مقایسه با دوج کوین و شیبا را نشان می‌دهد. 

از آنجایی که قرار است بازار جهانی توکن‌سازی تا سال ۲۰۳۰ به ۱۶ تریلیون دلار برسد، پلتفرم جدید Floki می‌تواند بازی را تغییر دهد اما بعید است که به این زودی‌ها ارزش بازار فلوکی از شیبا و دوج کوین عبور کند. 

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
dailycoin.com
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا