اخبار کاردانو

کاردانو می‌تواند تا قیمت ۸ دلار رشد کند؟

یک تحلیلگر بازار کریپتو عنوان کرد که قیمت کاردانو می‌تواند تا حدود ۸ دلار افزایش یابد. با این حال از نظر او کوین ADA ممکن است پیش از شروع روند صعودی تا آوریل ۲۰۲۴ یک مرحله تثبیت را طی کند.

به گزارش والکس و به نقل از BeInCrypto،، عملکرد قیمت کاردانو در سال جاری پس از یک اصلاح نزولی قابل توجه، روند نسبتاً راکدی را نشان داده است. با این حال، ADA ممکن است چرخش قابل توجهی را در روند خود تجربه کند. کارشناسان پیش بینی می‌کنند که افزایش قیمت از آوریل ۲۰۲۴ شروع شود.

پیش بینی قیمت کاردانو: ۸ دلار تا ژانویه ۲۰۲۵

علی مارتینز، سردبیر بخش اخبار BeInCrypto، خاطرنشان کرد که عملکرد فعلی ADA شبیه به عملکرد اواخر سال ۲۰۲۰ است. در این دوره، کاردانو عمدتاً قبل از روند صعودی که در نوامبر ۲۰۲۰ آغاز شد و در آگوست ۲۰۲۱ با رسیدن به قیمت ۳ دلار خاتمه یافت، به صورت رنج معامله شده است.

به طور مشابه، تاریخ ممکن است با یک مرحله تثبیت طولانی‌مدت تکرار شود که تا آوریل ۲۰۲۴ ادامه خواهد یافت و پس از آن یک دوره صعودی که تا ژانویه ۲۰۲۵ قیمت کاردانو را به حدود ۸ دلار می‌رساند. چنین سناریوی صعودی مستلزم افزایش چشم‌گیر ۱۷۹۷.۶۷ درصدی در قیمت ADA است.

مارتینز گفت، در صورتی که الگوها همسو شوند و کاردانو رفتار قیمتی اواخر سال ۲۰۲۰ خود را منعکس کند، می‌توانیم پیش‌بینی کنیم که ADA تا آوریل ۲۰۲۴ در مرحله تثبیت باقی بماند و زمینه را برای رالی صعودی بعدی فراهم کند.

نمودار قیمت کاردانو
نمودار قیمت کاردانو تایم فریم هفتگی

در حال حاضر، ADA حدود ۰.۴۹۷ دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده کاهش ۱.۱ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته و افت ۱۰.۳۳ درصدی نسبت به ماه گذشته است. با این حال، هنوز هشتمین دارایی بزرگ دیجیتال با ارزش بازار حدودا ۱۸ میلیارد دلار است.

شبکه کاردانو به رشد خود ادامه می دهد

علی‌رغم عملکرد متوسط قیمت ADA، پیشرفت‌های جاری در بلاکچین کاردانو، تعهد به گسترش اکوسیستم آن را نشان می‌دهد. در واقع طبق آخرین گزارش توسعه کاردانو، ۱۵۷ پروژه در این بلاکچین راه‌اندازی شده و ۱۳۲۲ پروژه دیگر در حال توسعه هستند.

نکته دیگر پیشرفت قابل توجه در توسعه اسکریپت Plutus، یک عضو محوری برای تسهیل قرارداد هوشمند در شبکه Cardano است. آمار فعلی ۶۳۵۶ اسکریپت Plutus V1 را نشان می‌دهد، در حالی که اسکریپت‌های Plutus V2 به ۱۸۸۲۱ افزایش یافته است.

گزارش هفتگی توسعه کاردانو
گزارش هفتگی توسعه کاردانو

به طور همزمان، زیرساخت کاردانو تقویت مداوم را نشان‌ می‌دهد که با بهبود عملکرد و ترکیب ویژگی‌های جدید مشخص می‌شود. به عنوان مثال، توسعه کاردانو در مرحله ولتر با تأکید بر حکمرانی غیرمتمرکز، اخیراً شاهد گام‌های اساسی بوده است.

تیم آموزشی نیز در حال برنامه‌ریزی دومین دوره آموزشی توسعه‌دهندگان Cardano با همکاری مرکز بلاکچین آفریقا (ABC) هستند.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچ‌گونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۷ / ۵. مجموع آرا: ۶

سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا