اخبار کاردانو

چت بات هوش مصنوعی کاردانو وارد فاز بتا می‌شود

بر اساس بیانیه‌ مطبوعاتی شبکه کاردانو، CardanoGPT از راه‌اندازی نسخه بتا Girolamo، یک چت بات مبتنی بر هوش مصنوعی خبر داده که گامی مهم در تعهد این پلتفرم به ادغام هوش مصنوعی (AI) با فناوری بلاکچین محسوب می‌شود. برای تست نسخه بتا کاربر باید ۵ هزار توکن CGI داشته باشد و وارد سرور دیسکورد CardanoGPT شود.

به گزارش والکس و به نقل از cryptoslate، این دستاورد جدید که به یاد ریاضیدان مشهور ایتالیایی، جیرولامو کاردانو (Girolamo Cardano) نامگذاری شده، نشان‌دهنده مرحله جدیدی در سرمایه‌گذاری کاردانو برای یکپارچه‌سازی هوش مصنوعی با بلاک چین است.

همانطور که Girolamo در فاز بتا به رشد خود ادامه می‌دهد، کاردانو وعده داده که این چت بات ضمیمه‌ای جذاب برای راه‌حل‌های بلاک چینی مرتبط با هوش مصنوعی خواهد بود.

Girolamo

چت بات Girolamo برای ارائه پاسخ‌های سریع و آگاهانه به طیف وسیعی از پرسش‌های کاربران طراحی شده است.

این چت بات می‌تواند به سوالاتی از صنعت کریپتو گرفته تا موضوعات عمومی روزمره پاسخ دهد. با این حال، ویژگی منحصر به فرد Girolamo در توانایی آن برای تولید و تفسیر تصاویر نهفته شده و بُعد جدیدی را به عملکرد این هوش مصنوعی اضافه می‌کند.

CardanoGPT فاکتورهای خاص خود را برای علاقه‌مندان به شرکت در تست نسخه بتا Girolamo تعیین کرده است. شرکت‌کنندگان باید حداقل ۵ هزار توکن CGI داشته باشند.

پس از پیوستن به سرور دیسکورد CardanoGPT، کاربران باید کیف پول خود را در کانال wallet# تأیید کنند. تأیید موفقیت‌آمیز کاربر به او نقش cyborg@ را می‌دهد و امکان دسترسی به کانال create-chat-with-girolamo# برای تعامل مستقیم با چت بات فراهم می‌شود.

CardanoGPT همچنین متنی را برای سلب مسئولیت این چت بات ارائه داده و اذعان کرده که Girolamo هنوز در مرحله بتا قرار دارد و صحت اطلاعات آن را نمی‌توان به صورت ۱۰۰ درصدی تضمین کرد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۳ / ۵. مجموع آرا: ۸

منبع
cryptoslate.com
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محمدناصر
محمدناصر
4 ماه قبل

با سلام
متاسفانه اکثر مقالات قدیمی و متعلق به حدود یک ماه گذشته هستند
لطفا جهت آگاهی بیشتر کاربران والکس از وضعیت بازار مقالات جدید و بروز منتشر کنید و حتما حتما اطلاع رسانی کنید که کاربران برای تقویت قدرت تحلیل خود بدنبال اینگونه مطالب مرتب در سایت‌ها و صرافی های دیگه جستجو نکنند

ر رواقی
ر رواقی
4 ماه قبل
پاسخ به  محمدناصر

سلام
محمد جان مقالات بر اساس نیاز محتوایی در برنامه های زمان بندی شده بروزرسانی میشوند. اگر مبحث خاصی مدنظر شماست که جای آنرا در مقاله چت بات هوش مصنوعی کاردانو خالی میبینید، لطفا آن را با ما در میان بگذارید.

سپاس از همراهی شما

دکمه بازگشت به بالا