اخبار کاردانو

رشد ۲ معیار مهم در شبکه کاردانو در چند ماه گذشته

طبق گزارش شرکت تحلیل ارز دیجیتال Messari، کاردانو در سه ماهه آخر سال ۲۰۲۳، شاهد یک رشد چشمگیر در ارزش کل قفل شده (TVL) بوده است.

به گزارش والکس و به نقل از دیلی هودل، در گزارش جدید سه ماهه، مساری خاطرنشان می‌کند که TVL کاردانو در ۱۴ دسامبر ۲۰۲۳ به بالاترین سطح خود یعنی ۴۴۹ میلیون دلار رسید و در سه ماهه چهارم نسبت به سه ماهه قبل ۱۶۶ درصد افزایش داشته است. جهش ارزش قفل شده در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳، ۶۹۳.۴ درصد نسبت به زمان مشابه در سال ۲۰۲۲ افزایش داشته است.

TVL به مقدار ارزش کل قفل شده در قراردادهای هوشمند یک پروتکل اشاره دارد و اغلب برای سنجش سلامت اکوسیستم‌های کریپتویی استفاده می‌شود.

اطلاعات کوین کاردانو
پارامترهای اصلی کاردانو – مساری

کاردانو سال ۲۰۲۳ را با رتبه ۳۴ بر اساس ارزش قفل شده آغاز کرد که بسیار پایین‌تر از رتبه نهم این کوین بر اساس ارزش بازار بود. به لطف افزایش عظیم در سال ۲۰۲۳، این پروژه سال را با رتبه یازدهم TVL به پایان رساند.

کاردانو همچنین شاهد رشد ارزش استیبل کوین‌ها در سال گذشته بود. مساری توضیح می‌دهد که در اوایل سال ۲۰۲۳، رشد TVL کاردانو با معرفی استیبل کوین‌های جدید تسریع شد. این استیبل کوین ها شامل iUSD و DJED می‌شوند. ارزش استیبل کوین‌های قفل شده در شبکه با ۳۶.۸ درصد افزایش به ۲۱.۵ میلیون دلار رسیده بود. نسبت به سایر شبکه‌ها، ارزش بازار استیبل کوین کاردانو از رتبه ۵۴ به ۳۲ در سال ۲۰۲۳ افزایش یافت. اینگونه دارایی‌ها برای جفت شدن در استخرهای نقدینگی، استقراض و وام، ایجاد اهرم و فرار سریع از نوسانات ایده‌آل هستند.

در حال حاضر ADA حدود ۰.۵۸۶۲ دلار معامله می‌شود و در ۲۴ ساعت گذشته ۲.۲ درصد کاهش داشته است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۵ / ۵. مجموع آرا: ۲

سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
باز کردن معامله تعهدی