اخبار ارزهای دیجیتال

بازار وارد فاز اصلاح شده است؟ بررسی پرسودترین رمزارزها در ۲۴ ساعت اخیر 

روز گذشته بسیاری از کوین‌ها و توکن‌ها اصلاحات جزئی را تجربه کردند. در این میان، فلر (FLR) توانست عنوان پرسودترین رمزارز بازار را از آن خود کند. در این مطلب به بررسی وضعیت بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت اخیر می‌پردازیم.

به گزارش والکس، دیروز قیمت بیت کوین در حدود ۰.۶۸ درصد کاهش یافت و به زیر سطح مقاومت ۴۴ هزار دلاری سقوط کرد. با این حال، شاخص ترس و طمع بیت کوین روی عدد کم‌سابقه ۷۵ و طمع شدید قرار گرفته است که احساسات صعودی را تایید می‌کند. بیت کوین اکنون در حدود ۴۳۹۳۰ دلار معامله می‌شود و تحلیلگران نظرات متفاوتی را درباره آینده مطرح می‌کنند. برخی امیدوارند که تا کریسمس بیت کوین به ۴۸ و یا حتی ۵۰ هزار دلار برسد و برخی دیگر با نگاهی بدبینانه از احتمال اصلاح عمیق‌تر در بازار صحبت می‌کنند.

پرسودترین آلت کوین‌ها در ۲۴ ساعت گذشته

اتریوم نیز روز گذشته در حدود ۰.۵۸ درصد کاهش یافت. قیمت اتریوم همچنان بالای ۲۳۵۰ دلار معامله می‌شود. برخی کارشناسان بر این باورند که بعد از توقف رشد بیت کوین، سرمایه وارد بازار آلت کوین‌ها خواهد شد و اتریوم صعود بیشتری را تجربه می‌کند اما فعلا دومین رمزارز بازار به طور کامل از بیت کوین تبعیت می‌کند.

قاتل اتریوم یعنی سولانا نیز دیروز وارد فاز اصلاح شد. قیمت سولانا که از مقاومت ۷۴ دلاری عبور کرده بود، در شبانه روز گذشته با اصلاحی در حدود ۱.۱۶ درصد به زیر مقاومت ۷۳.۴۰ دلار سقوط کرد. 

بایننس کوین، ریپل، دوج کوین، پولکادات، چین لینک، متیک، تون کوین و شیبا نیز در ۲۴ ساعت اخیر کاهشی در حدود ۱ تا ۳ درصد را تجربه کرده‌اند. اما قیمت کاردانو که این هفته بیش از ۵۰ درصد رشد کرده بود، دیروز نیز ۰.۷۰ درصد افزایش یافت و حالا در آستانه شکستن مقاومت ۰.۶۰ دلاری قرار گرفته است.

در میان این اصلاحات، دیروز فلر (FLR) رشدی ۲۸.۵ درصدی را ثبت کرد و توانست لقب پرسودترین رمزارز بازار را از آن خود کند. قیمت فلر در دو ماه اخیر بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافته و اکنون در حدود ۰.۰۱۹ دلار معامله می‌شود.

رمزارز مولتی‌ورس اکس (ایگولد)، روز گذشته توانست رشدی ۲۳ درصدی را ثبت کند و بعد از فلر، دومین رمزارز برتر بازار از نظر رشد قیمت بود. قیمت ایگولد (EGLD) در دو ماه اخیر بیش از ۱۸۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است. 

ترا کلاسیک (LUNC) و بونک (BONK) با بیش از ۱۰ درصد کاهش قیمت، بدترین عملکرد را میان ۱۰۰ رمزارز برتر بازار داشتند. بونک در ۷ روز اخیر بیش از ۱۳۴ درصد رشد کرده بود. 

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۹ / ۵. مجموع آرا: ۱۴

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Ali
Ali
5 ماه قبل

بدترین ارز اتوم هست. فقط سکه آزاد میکنن.

دکمه بازگشت به بالا