اخبار ارزهای دیجیتال

سقوط دامیننس و شاخص ترس و طمع بیت کوین؛ امروز پرسودترین رمزارز کدام بود؟

شاخص ترس و طمع بیت کوین با یک عقب‌گرد بزرگ از وضعیت طمع شدید، اکنون روی عدد ۵۲ ایستاده که خنثی بودن نسبی بیت کوین را نشان می‌دهد. اما در حالی که پادشاه کریپتو بی‌رمق شده، برخی رمزارزها به روند صعودی خود ادامه می‌دهند.

به گزارش والکس، دامیننس بیت کوین در آستانه از دست دادن سطح ۵۱ درصدی است. قیمت بیت کوین در شبانه‌روز گذشته هیچ تحرک خاصی نداشته و مارکت کپ این رمزارز اکنون در حدود ۸۳۶ میلیارد دلار است. معمولا تریدرها در دوران رکود بیت کوین، به خرید آلت کوین‌ها تمایل بیشتری پیدا می‌کنند و این می‌تواند بر سلطه بیت کوین روی بازار ارزهای دیجیتال تاثیر بگذارد. 

با این حال، حمایت مهم ۴۲۵۰۰ دلار به خوبی حفظ شده است. در ۲۴ ساعت گذشته مجموعا ۴۹۷۷۶ تریدر با مجموع ۱۱۵.۶۱ میلیون دلار موقعیت معاملاتی لیکوئید شده‌اند که از این مقدار، ۷۹.۵ میلیون دلار مربوط به معاملات لانگ است.

امروز پرسودترین رمزارز کدام بود؟ آلت کوین‌ها در چه وضعیتی قرار دارند؟

قیمت اتریوم با ۱ درصد اصلاح در شبانه‌روز گذشته، در محدوده ۲۵۰۰ دلار معامله می‌شود و با توجه به شرایط موجود، احتمال از دست رفتن این حمایت وجود دارد. دیروز بایننس کوین و چین لینک به ترتیب در حدود ۵ و ۶ درصد رشد کردند.

اما تون کوین تلگرام با ۱۳ درصد رشد در ۲۴ ساعت اخیر، توانست لقب پرسودترین رمزارز بازار را از آن خود کند. قیمت تون کوین اکنون در حدود ۲.۳۶ دلار است و در هفت روز اخیر بیش از ۸ درصد رشد را به ثبت رسانده است. رمزارز سویی با ۱۱ درصد رشد، در جایگاه بعدی قرار دارد. 

در این میان نباید از سلستیا (TIA) غفلت کرد. قیمت سلستیا این هفته حدود ۵۰ درصد رشد کرده و دیروز نیز در ادامه روند صعودی خود، مجدد ۴.۵ درصد افزایش قیمت را به ثبت رسانده است. 

اتریوم نیم سرویس (ENS) که با ۸۵ درصد رشد، پرسودترین رمزارز بازار در هفت روز اخیر بود، روز گذشته حدود ۹ درصد اصلاح شد و بدترین عملکرد را در بین ۱۰۰ رمزارز برتر بازار به نام خود ثبت کرد. آپتیمیزم نیز با بیش از ۷ درصد کاهش قیمت، در جایگاه بعدی قرار دارد. 

قیمت تتر که این روزها نوساناتی صعودی را تجربه می‌کند، اکنون در حدود ۵۳۳۰۰ تومان معامله می‌شود. ناظران براین باورند که تحولات دریای سرخ می‌تواند روند قیمت تتر تا پایان سال را مشخص کند. 

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا