اخبار آلت کوین هااخبار بیت کوینتحلیل ارزهای دیجیتال

پیش بینی قیمت بیت کوین، سولانا و فانتوم در ماه آوریل

بر اساس تحلیل وب‌سایت Beincrypto قیمت بیت کوین و سولانا در ماه آوریل ۲۰۲۴ با احتمال بیشتری صعودی و قیمت فانتوم، نزولی خواهد بود.

به گزارش والکس و به نقل از وب‌سایت Beincrypto ماه آوریل که به احتمال بسیار زیاد رویداد هاوینگ بعدی بیتکوین در آن رخ خواهد داد، یکی از نقاط عطف صنعت کریپتوکارنسی در ماه‌های قبل و بعد از خود خواهد بود. در ادامه، تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، فانتوم و سولانا را بررسی می‌کنیم.

صعود احتمالی بیت کوین تا مرز ۷۷ هزار دلار

بر اساس تحلیل Beincrypto، قیمت بیت کوین در ماه آوریل احتمالا تا ۷۷ هزار دلار افزایش پیدا می‌کند. این در حالی است که قیمت رمزارز اول جهان در روزهای ابتدایی مارس به ۷۳۷۵۰ نیز رسید و پس از آن مجددا تا ۶۲ هزار دلار و حتی پایین‌تر کاهش یافت. روندی که سبب شکل‌گیری یک الگوی پرچم در تایم‌فریم چهار ساعته برای BTC شد.

بیت کوین در ابتدای هفته گذشته از الگوی پرچم خارج شد و در زمان انتشار این مطلب در منطقه ۷۰ هزار دلار نوسان می‌کند. Beincrypto‌ پیش‌بینی کرده که در صورت حفظ سطح حمایت ۶۹۷۱۵ دلار، قیمت ۷۷ هزار دلار برای این دارایی محقق خواهد شد. احتمال وقوع هاوینگ در تاریخ ۲۲ آوریل نیز بر قوت این پیش‌بینی اضافه می‌کند. با این حال در صورت از دست رفتن سطح حمایت ۶۹۷۱۵ دلار، احتمال کاهش قیمت بیت کوین تا مرز ۶۶۵۰۰ دلار نیز وجود دارد.

پیش بینی قیمت بیت کوین

احتمال رشد قابل توجه قیمت سولانا

بر اساس تحلیل وب‌سایت Beincrypto احتمال رشد سریع و قوی قیمت سولانا در ماه آوریل بالاست. این وب‌سایت دو دلیل اصلی برای ادعای خود ارائه کرده که اولین آنها، حمایتی است که سرمایه‌گذاران نهادی از این دارایی در ماه‌های اخیر کرده‌اند. این تحلیل به گزارش ماهانه وب‌سایت CoinShares از جریان نقدینگی ارزهای دیجیتال استناد می‌کند. بر اساس این گزارش، سولانا بیشتر از هر آلت کوین دیگری، از جمله اتریوم در ماه مارس از سرمایه‌گذاران نهادی، ورودی داشته است. حجم این ورودی‌ها در ماه گذشته به ۱۸ میلیون دلار رسید.

علاوه بر این، صرافی غیرمتمرکز جوپیتر، خود تبدیل به یک کانال ورودی عالی برای سولانا شده است. این پلتفرم اکنون با حجم معاملات ماهانه ۲۴۱٫۹۷ میلیون دلار، بزرگترین صرافی غیرمتمرکز یا DEX در کل این صنعت محسوب می‌شود.

Beincrypto پیش‌بینی کرده که این تحولات مثبت به احتمال قوی به رشد قیمت سولانا به بیش از ۲۰۰ دلار در ماه آوریل می‌انجامند. همچنین SOL اکنون در حال آزمایش مجدد دنباله فیبوناچی ۶۱٫۸ درصد به عنوان یک سطح حمایتی است. این سطح به عنوان کف حمایتی بول ران نیز شناخته می‌شود.

روند ذکر شده می‌تواند منجر به افزایش ۳۵٫۸۸ درصدی قیمت سولانا و رسیدن آن به سطح مقاومت ۲۵۰ دلار نیز بشود. از سوی دیگر، از دست رفتن سطح حمایت ۱۸۶ دلار احتمالا منجر به سقوط سولانا به منطقه ۱۶۴ دلار خواهد شد.

پیش بینی قیمت سولانا

روند احتمالا نزولی فانتوم

تحلیل Beincrypto از احتمال کاهش قیمت فانتوم در آوریل ۲۰۲۴ سخن می‌گوید. دلیل این موضوع، شکل‌گیری یک الگوی منحنی سهموی (Parabolic Curve) برای این رمزارز عنوان شده است. این الگو، احتمال کاهش ۲۰ درصدی قیمت FTM را در پی دارد. فانتوم در ماه مارس نتوانست سطح مقاومت ۱٫۱۲ دلار را پشت سر بگذارد. به همین دلیل کاهش قیمت این رمزارز به سطح Base 3 در شکل زیر در ماه آتی محتمل است.

پیش بینی قیمت ارز فانتوم

این پیش‌بینی را دو شاخص قدرت نسبی (RSI) و مکدی (MACD) نیز تایید می‌کنند. این دو برای اولین بار در دو ماه گذشته نشان دهنده وقوع یک روند نزولی برای قیمت فانتوم هستند. روند تغییرات این دو شاخص را در شکل زیر مشاهده می‌کنید.

پیش بینی قیمت ارز FTM

به این ترتیب در ماه آوریل احتمالا شاهد از دست رفتن سطح حمایت ۰.۸ دلار برای فانتوم خواهیم بود. با این حال، بازگشت از این سطح نیز می‌تواند نشان‌دهنده شکل‌گیری یک روند معکوس صعودی برای این رمزارز باشد.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۵ / ۵. مجموع آرا: ۱۷

منبع
beincrypto.com
از سال ۲۰۲۰ درباره‌ی ارز دیجیتال می‌نویسم. معتقدم این تکنولوژی، آینده‌ی ما را متحول می‌کند، بنابراین آنچه درباره‌ی آن یاد می‌گیرم را در بلاگ والکس به‌اشتراک می‌گذارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا