اخبار دوج کوینتحلیل ارزهای دیجیتال

پیش بینی تحلیلگر معروف از قیمت دوج کوین؛ هدف قیمت DOGE در این رالی در کجا قرار دارد؟

تحلیلگری که دنبال‌کنندگان زیادی را در این مدت به سمت خود جذب کرده، در مورد بزرگترین میم کوین جهان بر اساس مارکت کپ در صورت انفجار بازار ارزهای دیجیتال ابراز خوش‌بینی کرده است. او انتظار رشد ۱۶۲ درصدی را برای دوج کوین از سطوح فعلی دارد. همچنین این میم کوین توانسته از زیر یک خط روند نزولی که برای بیش از ۹۰۰ روز مانع از رشد بیشتر قیمت آن شده بود خارج شود.

به گزارش والکس و به نقل از dailyhodl، این معامله‌گر رمزارزی که با نام مستعار Kaleo شناخته می‌شود، به ۶۰۱،۸۰۰ دنبال‌کننده خود در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی X گفته که رالی «واقعی» دوج کوین (DOGE) احتمالا در اواخر سال آینده آغاز خواهد شد.

به گفته Kaleo، دوج کوین می‌تواند تا ۱۶۲ درصد از سطوح فعلی خود رشد داشته باشد.

من درباره DOGE اینگونه فکر می‌کنم:

در یکی دو هفته آینده، دوج کوین بالاخره شروع به حرکت می‌کند.

او در ادامه افزود:

وقتی دوج کوین حرکت رو به بالای خود را آغاز کند، معمولاً این کار را با سرعت بسیار زیادی انجام می‌دهد. تعجب نخواهم کرد اگر ببینم که در بازه زمانی روزانه دوج کوین از اینجا تا محدوده ۰/۹۰ دلار تا ۰/۱۰ دلار یک روند صعودی را آغاز کند. کمی در آن محدوده اصلاح یا تثبیت خواهیم داشت و سپس رشد دیگری را به حدود ۰/۱۵ دلار تجربه خواهیم کرد. این یک حرکت سریع خواهد بود… شاید دوج کوین از آنجا کمی هم بالاتر برود، اما به همان اندازه‌ای که دوست دارم قیمت آن به بیش از ۱ دلار برسد، صادقانه بگویم که بعید می‌دانم در این رالی چندان از ۰/۲۰ دلار عبور کنیم.
نمودار Kaleo

با توجه به نمودارهای Kaleo که پرایس اکشن احتمالی دوج کوین را در سال آینده نشان می‌دهند، پیش‌بینی می‌شود که ارزش این ارز دیجیتال حدود ۱۹۰۰ درصد در برابر بیت کوین افزایش یابد و در آوریل ۲۰۲۴ نیز یک کف دیگر برای آن ثبت شود.

دوج کوین در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۰/۰۸۰۶ دلار معامله می‌شود.

آیا قیمت دوج کوین می‌تواند پس از پاکسازی مقاومت ۹۰۰ روزه به رشد خود ادامه دهد؟

قیمت دوج کوین از تاریخ ۱۸ اکتبر به سرعت افزایش یافته و از زیر خطوط روند نزولی بلندمدت و کوتاه‌مدت خود خارج شده است.

با وجود این بریک اوت، قیمت هنوز نرخ رشد خود را افزایش نداده است. آیا حالا دوج کوین آماده انجام این کار خواهد بود؟

قیمت دوج کوین پس از بریک اوت مقاومت بلندمدت خود افزایش می‌یابد

تجزیه و تحلیل تکنیکال دوج کوین در تایم فریم هفتگی نشان می‌دهد که قیمت از زمان رسیدن به بالاترین سطح تاریخی خود در ماه می ۲۰۲۱ به زیر یک خط روند نزولی بلندمدت سقوط کرده است. این روند نزولی در ژوئن ۲۰۲۲ به کمترین حد خود یعنی ۰/۰۴۹ دلار رسید.

پس از آن، قیمت DOGE جهش خوبی را تجربه کرد اما نتوانست از سد این مقاومت عبور کند. تلاش‌های ناموفق آن سقف‌های پایین‌تر و فتیله‌های بلندی (نمادهای قرمز) را ایجاد کردند که به عنوان نشانه‌هایی از فشار فروش محسوب می‌شوند.

با وجود تلاش‌های دوج کوین برای بریک اوت، قیمت آن دوباره جای پای خود را سفت کرد. قیمت سرانجام در ماه نوامبر از سلطه خط روند خارج شد. در زمان وقوع این بریک اوت، خط روند برای بیش از ۹۰۰ روز مانع از رشد بیشتر دوج کوین شده بود.

نمودار هفتگی DOGE/USDT
نمودار هفتگی DOGE/USDT

شاخص قدرت نسبی در تایم فریم هفتگی جهت قطعی روند را تعیین نمی‌کند. با استفاده از اندیکاتور RSI که به عنوان یک شاخص مومنتومی در نظر گرفته می‌شود، معامله‌گران می‌توانند تعیین کنند که آیا بازار در شرایط اشباع خرید قرار دارد یا اشباع فروش. با تشخیص این وضعیت آنها می‌توانند تصمیم بگیرند که آیا به انباشت یک دارایی بپردازند یا اینکه آن را بفروشند.

اگر RSI در بالای سطح ۵۰ قرار گیرد و روند هم صعودی باشد، یعنی گاوها نسبت به خرس‌ها برتری دارند، اما اگر این اندیکاتور در زیر سطح ۵۰ باشد، برعکس این قضیه رخ می‌دهد. در حالی که RSI دوج کوین به بالای سطح ۵۰ رسیده، اما هنوز بسته نشده است.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچ‌گونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۵ / ۵. مجموع آرا: ۴

منبع
dailyhodl.combeincrypto.com
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا