اخبار دوج کوین

ایلان ماسک همچنان به دوج کوین امیدوار است

ایلان ماسک در رویداد X Space فاش کرد که شخصا روی دوج کوین سرمایه‌گذاری کرده است. این خبر توجه بسیاری از فعالان بازار ارزهای دیجیتال را دوباره به خود جلب کرد. 

به گزارش والکس و به نقل از beincrypto، ایلان ماسک به تازگی اعلام کرد که خودش شخصا مالک مقداری دوج کوین است و شرکت‌های SpaceX و تسلا که تحت رهبری او هستند نیز روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده‌اند. سال ۲۰۲۱، حمایت علنی ماسک از دوج کوین باعث رشد بی‌سابقه قیمت این رمزارز شد و بعد از آن، علی‌رغم بازار نزولی، موضع ماسک نسبت به این میم‌کوین هیچ‌گاه تغییر نکرد و همین مساله نشان‌دهنده اعتماد او به دوج کوین است. 

ایلان ماسک گفت:

من هنوز مقداری دوج کوین دارم و اسپیس ایکس نیز صاحب مقداری بیت کوین است.

نکته جالب این است که ظاهرا تاثیر اظهارات ماسک بر قیمت دوج کوین در حال کاهش است. برخلاف موارد قبلی، این حمایت تلویحی، تاثیر مثبتی روی قیمت نداشت و روز گذشته دوج کوین حدود ۴ درصد کاهش یافت. ارزش بازار دوج کوین اکنون در حدود ۱۱ میلیارد دلار است و در حدود ۰.۰۸۰ دلار معامله می‌شود. 

صعودی شدن دوج کوین در روزهای قبل با فضای کلی بازار کریپتو مطابقت داشت. پس از تایید صندوق‌های ETF بیت کوین، امیدواری در بازار افزایش یافت و حالا با کاهش دوباره قیمت بیت کوین، دوج کوین نیز روندی نزولی را پیش گرفته است. این افزایش همبستگی دوج کوین با وضعیت کلی مارکت به نوعی کاهش تاثیر اظهارات ماسک را تایید می‌کند اما باید بدانیم که ایلان ماسک هنوز هم در هر زمانی که اراده کند احتمالا می‌تواند نوسانات قیمتی را نه تنها درباره دوج کوین، بلکه در کل بازار ارزهای دیجیتال به وجود بیاورد. 

news-elon-musk-bullish-doge
عملکرد قیمت دوج کوین منبع: TradingView

ماسک در بخش دیگری از صحبت‌هایش توضیح داد که روی بیت کوین تمرکز نکرده است اما آمادگی خود را برای گنجاندن آن در سیستم پرداخت X (توییتر) ابراز کرد. مقایسه بیت کوین با طلا و اعلام آمادگی برای استفاده از پادشاه کریپتو در روش پرداخت پلتفرم X، نشان‌دهنده اعتماد او به رمزارزها است. پیش‌تر شایعاتی مبنی بر استفاده دوج کوین در سیستم پرداخت توییتر نیز مطرح شده بود و علاقمندان به این میم‌کوین معقتدند که در نهایت ماسک، دوج کوین را برای این کار انتخاب خواهد کرد. 

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال ۲۰۲۴

تحلیلگری با نام مستعار Skew ضمن اشاره به بازه قیمتی ۰.۱۱۰ دلار در دسامبر (آذر) ۲۰۲۲ و ۰.۰۹۴ دلار در دسامبر ۲۰۲۳ که به ترتیب سقف‌های بالاتر و کف‌های بالاتر بودند، از احتمال رشد دوج کوین تا ۰.۰۸۷۵ خبر داد. 

news-elon-musk-bullish-doge
عملکرد قیمت دوج کوین منبع: Skew

در همین حال، تحلیلگر دیگری با نام Anbessa به سرمایه‌گذاران توصیه کرد تا صبر بیشتری داشته باشند. او گفت که دوج کوین پس از عبور از آستانه‌های تکنیکال خاص، دوباره صعودی می‌شود اما این مساله زمان می‌برد. به باور این تحلیلگر اگر حمایت و مقاومت ۳۶۰MA در نمودار ۴۸ ساعته تغییر کند و مقداری تثبیت شود، احتمال رشد دوج کوین وجود دارد اما برای هفته‌ها یا ماه‌های آینده باید صبر کرد. 

news-elon-musk-bullish-doge
عملکرد قیمت دوج کوین منبع: Anbessa

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۹ / ۵. مجموع آرا: ۳۳

منبع
beincrypto.com
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
ج
ج
3 ماه قبل

ایلان ماسک از سادگی مردم پول در میاره
با وجود این همه ثروت باز هم به فریب دادن مردم با امید دادن های علکی و آبکی و به سادگی مردم طمع داره

دکمه بازگشت به بالا