اخبار دوج کوین

غیر رسمی: نام دوج کوین در کدهای صفحه سایبرتراک؛ تسلا برنامه‌هایی برای پذیرش DOGE دارد؟

در کد صفحه سایبرتراک (Cybertruck) چندین بار به دوج کوین اشاره شده است که به گمانه‌زنی‌های مردم در مورد افزوده شدن احتمالی این میم کوین به روش‌های پرداخت تسلا دامن می‌زند. حمایت ایلان ماسک (Elon Musk) از دوج کوین دیگر بر هیچ‌کس پوشیده نیست و او بارها آن را به عنوان رمزارز مورد علاقه خود توصیف کرده است. با این حال، تسلا و ایلان ماسک برنامه‌های خود را برای پذیرش دوج کوین به عنوان یک روش پرداخت در جهت خرید سایبرتراک تأیید نکرده‌اند.

به گزارش والکس و به نقل از beincrypto، در کد صفحه سایبرتراک وب‌سایت تسلا چندین مورد عبارت «دوج کوین» به کار رفته است. این موضوع حدس و گمان‌هایی را ایجاد کرده مبنی بر اینکه تسلا با توجه به تاریخچه ایلان ماسک و بزرگترین میم کوین بازار، ممکن است امکان پرداخت هزینه این خودرو را با DOGE فراهم کند. این خبر غیررسمی بوده و تسلا آن را تایید یا رد نکرده است.

برخی از کاربران در توییتر عنوان کرده‌اند که نام دوج کوین بیش از ۵۰ بار در بین کدهای صفحه پرداخت تسلا سایبرتراک ذکر شده است. اما نه خود شرکت و نه ایلان ماسک به DOGE به عنوان گزینه‌ای برای پرداخت اشاره نکردند.

DOGE خود را به صفحه سایبرتراک در وب‌سایت تسلا می‌رساند

اشاره به نام DOGE برای اولین بار در ماه اکتبر (مهر ماه) شناسایی شد. در آن زمان، مارتی پارتی (Marty Party)، اینفلوئنسر حوزه کریپتو، طی پست خود در پلتفرم X ذکر چندین و چند باره نام این میم کوین توسط تسلا در کد منبع صفحه سایبرتراک را برجسته کرده بود.

با این حال، با شروع فروش عمومی سایبرتراک که در اواخر ماه نوامبر آغاز شد، جامعه DOGE ذکر نام این دارایی را در صفحه خودرو الکتریکی تسلا بار دیگر مطرح کرده است.

اشارات به نام دوج کوین در کدهای صفحه سایبرتراک
اشارات به نام دوج کوین در کدهای صفحه سایبرتراک

جالب اینجاست که به هیچ ارز دیجیتال دیگری در پایگاه کد تسلا اشاره‌ای نشده است. مارتی همچنین از وجود یک شیت کامل به سبک دوج کوین در کد منبع تسلا خبر داده است. اما همچنان گمانه‌زنی‌ها در این مورد بسیار زیاد است.

ICO Drops در پلتفرم X گفت:

تسلا ممکن است در آینده به مشتریان اجازه دهد تا از DOGE برای پرداخت پول خودروی جدید تسلا یعنی سایرتراک استفاده کنند.

تاریخچه غنی ایلان ماسک با دوج کوین

اینکه از نام DOGE در صفحه سایبرتراک هم استفاده شده، نشان‌دهنده علاقه همیشگی ایلان ماسک به این میم کوین است. ماسک قبلاً گفته بود که DOGE یکی از رمزارزهای مورد علاقه‌اش بوده و اقدامات او بر روی قیمت بزرگترین میم کوین بازار تأثیر می‌گذارد.

علاوه بر این، شرکت تسلا، سازنده خودروهای الکتریکی ماسک، به مشتریان خود اجازه می‌دهد تا با استفاده از دوج کوین محصولات آنها را به صورت آنلاین و کریپتویی خریداری کنند. با این حال، احتمال افزوده شدن این قابلیت برای خرید خودرو تغییر قابل‌توجهی را در شرایط این میم کوین ایجاد می‌کند. همچین چیزی طی ۲ ماه گذشته بارها در جامعه ارزهای دیجیتال بازنشر شده و تاریخ برخی از توییت‌های مربوطه به اکتبر برمی‌گردد.

شایان ذکر است که تسلا پیش از این اجازه پرداخت بیت کوینی را برای خرید خودروها به مشتریان می‌داد اما بعدها به دلیل نگرانی‌های زیست محیطی این گزینه را متوقف کرد.

عملکرد قیمت دوج کوین
عملکرد قیمت دوج کوین

این تحولات اخیر تأثیر قابل‌توجهی بر عملکرد قیمت دوج کوین نداشته اما این میم کوین در ۲۴ ساعت گذشته بالای ۸ درصد رشد کرده است. ارز دیجیتال DOGE طی هفت روز اخیر ۲۷ درصد و در یک ماه گذشته بیش از ۴۴ درصد افزایش قیمت داشته است. علیرغم روند صعودی اخیر، قیمت دوج کوین هنوز ۸۴ درصد نسبت به بالاترین رکورد تاریخی خود پایین‌تر باقی مانده است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۳ / ۵. مجموع آرا: ۹

منبع
beincrypto.com
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا