اخبار اتریوم

آینده قیمتی اتریوم در هفته جاری چگونه است؟!

در حالیکه متقاضیان ETF اسپات اتریوم منتظر دریافت نظرات SEC در مورد پرونده‌های S-1 خود هستند، قیمت اتریوم همراه با بیت کوین نوساناتی را در آستانه رویدادهای اقتصاد کلان تجربه می‌کند.

به گزارش والکس و به نقل از کوین تلگراف، صادرکنندگان پیش‌بینی کرده بودند که SEC در ۷ ژوئن (۱۸ خرداد) اظهارنظرهایی را در مورد این پیش‌نویس‌ها ارائه دهد. با این حال ، حداقل دو شرکت متقاضی هنوز چیزی دریافت نکرده‌اند . یک منبع گفته که آنها اکنون پیش‌بینی می‌کنند نظرات این هفته به دستشان برسد.

هنوز مشخص نیست که این روند چه مدت طول خواهد کشید. یک منبع پیش از این گفته بود که آنها انتظار دارند فرم‌های S-1 حداقل ۲ دور دیگر از پیش‌نویس پرونده‌ها را قبل از آماده‌سازی طی کنند.

تحلیل قیمت اتریوم

اتریوم در تلاش بود تا در EMA 20 روزه (۳٬۶۷۶ دلار) حمایت پیدا کند، اما ناتوانی قیمت در عبور از ۳٬۷۳۰ دلار نشان داد که خرس‌ها فشار خود را حفظ کرده‌اند. از این رو، قیمت اتریوم تا ۳٬۵۶۷ دلار نیز کاهش یافت. در زمان نگارش این مطلب نیز با قیمت ۳٬۵۹۱ دلار معامله می‌شود.

نمودار روزانه اتریوم

شیب EMA بیست روزه اندکی نزولی شده است و RSI از نقطه میانی کمی نزول کرده است که نشان‌دهنده برتری جزئی به نفع خرس‌هاست. اگر قیمت زیر ۳٫۶۰۰ دلار باقی بماند، احتمال اینکه ETH به SMA 50 روزه (۳٫۳۷۴ دلار) سقوط کند زیاد خواهد بود.

قیمت اتریوم
اتریوم Ethereum (ETH)
۲۰۸,۸۴۷,۲۹۱.۰۰ تومان
$ ۳,۳۸۹.۹۵۰ -۰.۴۸%

خرید و فروش امن، سریع و آسان اتریوم در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید اتریوم

در مقابل، اگر قیمت بالا برود و بالاتر از ۳٬۷۳۰ دلار باشد، نشانت‌دهنده خردی در افت قیمت خواهد بود. سپس گاوها تلاش بیشتری برای هدایت قیمت به مقاومت ۴٬۰۹۴ دلار انجام می‌دهند. اگر این مانع نیز برطرف شود، اتریوم ممکن است به ۴٬۸۶۸ دلار برسد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا