اخبار اتریوم

نهنگ بزرگ اتریوم ۲۱ هزار ETH خرید

با شروع روند صعودی بازار در ماه اخیر، تحرک نهنگ‌های بزرگ اتریوم دوباره آغاز شده است. طی آخرین انباشت نهنگ‌ها، موجودی کیف پول‌های نهنگ‌ها به ۵۶.۲۵ میلیون دلار رسیده است.

به گزارش والکس و به نقل از zkcrypto، داده‌های پلتفرم تحلیلی Santiment نشان می‌دهد که روندی پایدار در میان بزرگترین کیف‌پول‌های اتریوم وجود دارد که نشان‌دهنده انباشت مداوم ۱۵۰ نهنگ برتر این رمزارز است.

چارت فعالیت نهنگ های اتریوم
نمودار فعالیت نهنگ‌های اتریوم

بررسی اقدامات نهنگ‌های اتریوم

نهنگی با آدرس 0x931 تعداد ۲۱۱۹۲ ETH با میانگین قیمت ۲۲۶۵ دلار خریداری کرد که معادل ۴۸ میلیون دلار سرمایه‌گذاری است.

طبق اطلاعات ارائه شده توسط پلتفرم تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال Spot On Chain، این نهنگ از ۱۳ ژانویه ۲۰۲۳ به طور فعال اتریوم خریداری کرده و در مجموع ۷۹۵۰۰ اتریوم با میانگین قیمت ۱۷۹۰ دلار را به کیف پول خود اضافه کرده است. این سرمایه‌گذاری در حال حاضر ۳۶.۸۴ میلیون دلار ارزش دارد.

استراتژی انباشت به کار گرفته شده توسط این نهنگ به دلیل دقت در هدف قرار دادن نقاط برگشتی خاص- که به طور موثر روندهای صعودی بالقوه را آغاز کرده- حائز اهمیت است. استراتژی این نهنگ شامل منابع متنوعی از جمله وام‌های اهرمی از پروتکل وام‌دهی آوه و منابع نقدینگی است.

این سرمایه‌گذاری سود محقق نشده قابل توجهی در حدود ۲۵.۹ درصد برای این نهنگ اتریوم به همراه داشته است. این حاشیه سود قابل توجه نشان‌دهنده موقعیت صعودی قابل توجهی است که نشان‌دهنده اعتماد سرمایه‌گذار مذکور به چشم‌انداز اتریوم است.

دارایی‌های بزرگترین کیف پول‌های غیر حضانتی از آوریل ۲۰۲۳ به طور پیوسته در حال افزایش است؛ حتی در زمان رکود بازار، که نشان‌دهنده الگوی ثابت انباشت این نهنگ‌ها است.

طبق داده‌های Santiment، دارایی کیف‌پول‌های صرافی با ۹.۴۶ میلیون اتریوم نسبتا ثابت باقی مانده که نشان‌دهنده حداقل انتقال این رمزارز به صرافی‌ها برای فروش است.

احتمال شروع حرکت صعودی قیمت اتریوم با تایید ETF اسپات بیت کوین

رفتارهای متضاد بین نهنگ‌های دارای کیف پول غیر حضانتی و نهنگ‌هایی که با صرافی‌ها کار می‌کنند، استراتژی‌های متفاوتی را نشان می‌دهند. انباشت مداوم نهنگ‌های غیر حضانتی به یک چشم‌انداز خوش‌بینانه برای مسیر بلندمدت اتریوم اشاره دارد.

علیرغم اینکه قیمت فعلی اتریوم در حدود ۲۲۳۷ دلار در نوسان است و از بازیابی بیت کوین پس از سقوط اخیر بازار عقب مانده است، روند انباشت مداوم در بین بزرگترین کیف پول‌های اتریوم نشان‌دهنده علاقه و اطمینان در میان سرمایه‌گذاران مهم این رمزارز است.

در میان انباشت نهنگ‌ها، خوش‌بینی فراگیر پیرامون تایید احتمالی ETF بیت‌کوین به‌ عنوان یک محرک قابل‌توجه در بازار ظاهر شده است. احساسات صعودی جامعه ارز دیجیتال همراه با تأیید بالقوه ETF اسپات بیت‌ کوین ممکن است باعث شروع مجدد روند صعودی بازار شود و بر افزایش قیمت اتریوم و همسو شدن با حرکت بیت‌ کوین تأثیر بگذارد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۲.۸ / ۵. مجموع آرا: ۵

منبع
zycrypto.com
سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا