اخبار ارزهای دیجیتالمنتخب سردبیر

پیش‌بینی رایگان بازی‌های یورو ۲۰۲۴ با جایزه ۱ میلیارد تومانی در والکس!

بازی‌های یورو ۲۰۲۴ وارد مرحله حذفی شده و هیجان بازی‌ها با پیش‌روی در هر مسابقه، بیشتر می‌شود. به همین منظور شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان در مسابقات پیش بینی یورو ۲۰۲۴ در والکس شرکت کرده و نات کوین جایزه بگیرید.

پیش‌بینی مسابقه‌ها و کسب جوایز

والکس با همکاری هارمونی، مسابقات پیش بینی بازی‌های یورو ۲۰۲۴ را شروع کرده است. با ساخت یک حساب کاربری در هارمونی و والکس، خیلی راحت می‌توانید پیش از شروع هر مسابقه، پیش‌بینی‌ خود را در سایت ثبت کنید. در صورتی که پیش‌بینی شما درست باشد، جایزه پیش‌بینی صحیح‌تان به حساب شما در سایت والکس به‌صورت نات‌کوین واریز می‌شود. ناگفته نماند که برای کسب جایزه، حتما باید در سایت والکس نیز ثبت نام کنید. سپس از طریق پلتفرم پیش‌بینی والکس، نتایج مد نظر خود را تعیین کرده و وارد فرآیند مهیج پیش‌بینی بازی‌ها شوید.

مبلغ جایزه بین کسانی که پیش‌بینی صحیحی داشته‌اند، تقسیم خواهد شد. برای مثال اگر شما همراه با ۱۹ نفر دیگر، نتیجه دقیق یکی از بازی‌های مرحله یک هشتم را پیش‌بینی کرده باشید، به هر کدام از شما مبلغ یک میلیون تومان جایزه تعلق می‌گیرد.

چطور در پیش بینی بازی‌های یورو ۲۰۲۴ شرکت کنیم؟

شرکت در مسابقات پیش بینی یورو ۲۰۲۴ در والکس رایگان است و شما نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارید. تنها قدم مورد نیاز برای شروع فرایند شرکت در پیش‌بینی آن هم بدون قرعه کشی، ثبت نام در والکس است که مراحل آن را در ادامه بررسی می‌کنیم.

برای شرکت در پیش بینی یورو ۲۰۲۴، کافی است به صفحه مسابقات مراجعه و گزینه «پیش بینی کن» را انتخاب کنید؛ شما با مراجعه به آدرس صفحه قرعه کشی، تصویری مانند بالا را مشاهده خواهید کرد.

بعد از انتخاب گزینه «ثبت پیش‌بینی» کادری مانند تصویر زیر برای شما باز می‌شود.

در این قسمت باید شماره تلفن‌تان را وارد کنید تا یک کد تایید برای شما ارسال شود. البته پیش از آن ابتدا باید تایید کنید که بالای ۱۸ سال دارید.

این کد را تنها یک بار دریافت می‌کنید و برای دفعات بعدی هم می‌توانید همان را وارد کنید. در صورتی که پیامک کد را پاک کردید یا فراموش کردید، فراموشی رمز ورود را بزنید.

در صفحه بعد لازم است کد تایید ارسال شده به شماره‌ تلفن‌تان را در کادر مورد نظر وارد و گزینه ورود را انتخاب کنید. این کد تایید برای شما همیشگی و ثابت است یعنی هر بار که می‌خواهید وارد شوید همین کد را از بخش پیامک‌هایتان بردارید و وارد کنید. منتظر دریافت کد جدید نباشید!

بعد از این مرحله تنها یک قدم تا آغاز پیش بینی مسابقات باقی می‌ماند. تا زمانی که در والکس یک حساب کاربری ایجاد نکرده‌اید، نمی‌توانید پیش بینی کنید. به این منظور لازم است از داشبورد شخصی‌تان، مراحل ثبت نام در والکس را کامل کنید که فقط ۱ دقیقه از وقت شما را می‌گیرد چون تمام مراحل به صورت اتوماتیک انجام می‌شود و نیازی به گرفتن عکس و نوشتن متن نیست.

بازی‌های هر روز، طبق جدول زمانبندی UEFA لیست شده‌اند و به راحتی می‌توانید پس از ثبت نام در والکس، پیش‌بینی خود را از هر بازی وارد کنید.

در حساب کاربری‌تان می‌توانید روی گزینه ثبت نام رایگان در والکس کلیک کنید. این گزینه به طور خودکار شما را به صفحه ثبت نام صرافی هدایت می‌کند که تنها با وارد کردن شماره تلفن شخصی، اطلاعات پایه مانند نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره کارتی که به نام خودتان باشد، مراحل ثبت‌ نام‌تان کامل می‌شود.

افزایش شانس برنده شدن

در صورتی که می‌خواهید شانس خود را افزایش دهید، به‌سادگی و با انجام یک تراکنش در والکس این شانس را به‌دست می‌آورید. برای این کار، تنها کافی است وارد حساب خود در سایت والکس شده و یک تراکنش مالی را انجام دهید. پس از آن، در سایت هارمونی دو شانس پیش‌بینی به شما اختصاص خواهد یافت و احتمال برنده شدن شما، دو برابر می‌شود.

علاوه بر این، اگر دوستان خود را نیز به والکس معرفی کنید و آن‌ها از طریق لینک شما وارد سایت شده و پس از آن احراز هویت کنند، به‌صورت خودکار و بدون نیاز به انجام هر فعالیت دیگر، مبلغ ۴۰ هزار تومان به کیف پول شما در والکس واریز می‌شود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۵ / ۵. مجموع آرا: ۱۳

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا