اخبار دوج کوین

تشکیل یک الگوی آشنا در نمودار دوج کوین با احتمال ۲۰۷٪ رشد!

قیمت دوج کوین روز دوشنبه به رشد خود ادامه داد و پس از آزمایش موفقیت‌آمیز یک سطح حمایت کلیدی در هفته گذشته، سود خود را افزایش داد. در حال حاضر، این میم کوین محبوب با قیمت ۰.۱۰۹۶ دلار معامله می‌شود. در نمودار این میم کوین، یک الگوی آشنا دیده می‌شود که پتانسیل رالی صعودی دارد.

به گزارش والکس، این بهبود نشان‌دهنده قدرت احتمالی است زیرا این ارز دیجیتال بالاتر از محدوده قیمت بحرانی خود باقی مانده است. تحلیلگران از نزدیک الگوهای آشنا را در نمودار قیمت دوج کوین زیر نظر دارند و برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که دوج کوین احتمالا برای رالی مهم بعدی خود آماده می‌شود. تحلیلگری به نام علی مارتینز توجهات را به تکرار احتمالی حرکت‌های تاریخی جلب کرده است و پیش‌بینی می‌کند که دوج کوین می‌تواند از الگویی که در چرخه‌های قبلی دیده شده است پیروی کند.

الگوهای تاریخی احتمال یک رالی صعودی را نشان می‌دهند

تجزیه‌وتحلیل مارتینز یک الگوی تکرار شونده خاص را در پرایس اکشن دوج کوین برجسته می‌کند. اولین نمونه از این الگو، از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷، شاهد کاهش ۶۰.۵۳ درصدی دوج کوین طی چند ماه قبل از تشکیل یک الگوی مثلث نزولی بود.

نمودار ماهانه دوج کوین

پس از خروج از این الگو، دوج کوین ۲۲۹.۵۸٪ افزایش یافت. به طور مشابه، بین سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰، دوج کوین با افت ۵۶.۲۰ درصدی مواجه شد و به دنبال آن شکست صعودی و ۱۳۸.۰۴ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد.

سومین و جدیدترین الگو از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ رخ داد که طی آن دوج کوین ۶۴.۷۷ درصد عقب‌نشینی کرد و ۲۰۷.۸۵ درصد افزایش یافت. مارتینز پیشنهاد کرده که دوج کوین می‌تواند در آستانه تکرار این الگو باشد.

عقب‌نشینی ۶۵ درصدی اخیر از بالاترین قیمت سالانه ماه مارس می‌تواند زمینه را برای شکست صعودی دیگری فراهم کند که به طور بالقوه منجر به افزایش قابل توجه قیمت می‌شود. داده‌های تاریخی نشان می‌دهد عقب‌نشینی‌های مشابه اغلب قبل از رالی‌های قابل توجهی بوده است.

افزایش چشمگیر فعالیت نهنگ‌های دوج کوین

داده‌ها نشان می‌دهد هولدرهای بزرگ دوج کوین در هفته گذشته ۲.۰۷ میلیارد DOGE انباشت کرده‌اند که بزرگترین جریان خالص ورودی از ماه ژانویه است. این افزایش قابل توجه در جریان خالص در میان هولدرهای بزرگ نشان‌دهنده علاقه شدید نهنگ‌هاست که به طور بالقوه می‌تواند بر حرکت قیمت تأثیر بگذارد.

تست مجدد سطوح کلیدی

علاوه بر تحلیل تاریخی، عملکرد فعلی قیمت دوج کوین نشانه‌های امیدوارکننده‌ای را نشان می‌دهد. مارتینز خاطرنشان کرد دوج کوین در حال آزمایش مجدد شکست صعودی یک الگوی وج نزولی است.

در زمانی که مارتینز این تحلیل را منتشر کرد، دوج کوین پس از یک دوره چهار روزه حرکت نزولی که طی آن ارزش بازار آن ۲۰ درصد کاهش یافت، در اطراف خط مقاومت شکسته شده در حرکت بود.

با وجود کاهش، دوج کوین نزدیک به سطح روانی ۰.۱۰ دلار باقی ماند و به سود روزانه ۱.۰۷ درصد دست یافت. در همین حال، از روز گذشته، رشد چشمگیر ۲ درصدی را شاهد بود و تا ۰.۱۱۵۴ دلار معامله شد.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴ / ۵. مجموع آرا: ۲۶

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا