اخبار اتریوم

کیف پول منتسب به صرافی Hashkey بیش از ۹۰ میلیون دلار اتریوم فروخته است

یکی از کیف پول‌های مرتبط با صرافی رمزارزی Hashkey مستقر در هنگ کنگ در طی ۱۰ روز گذشته بیش از ۹۰ میلیون دلار اتریوم فروخته است. به نظر می‌رسد این فروش گسترده باعث کاهش قیمت جزئی اتریوم شده و گمانه‌زنی‌هایی را در مورد مسیر حرکت اتر ایجاد کرده است.

به گزارش والکس و به نقل از newsbtc، طبق پست روز یکشنبه پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین Lookonchain در X، یک کیف پول رمزارزی به آدرس «0xD26e» مقدار ۵۰،۱۱۵ اتر به ارزش ۹۷/۷ میلیون دلار را در مدت ۱۰ روز فروخته است. Lookonchain اشاره کرده که این کیف پول مربوط به صرافی Hashkey است، زیرا اکثریت اتریوم‌های فروخته شده را از این پلتفرم مستقر در هنگ کنگ دریافت کرده است.

کیف پول «0xD26e» فروش اتریوم‌های خود را با میانگین قیمت ۲۰۴۷ دلار در صرافی‌های بایننس و OKX انجام داده و در ازای آن، ۸۹/۶ میلیون دلار تتر و ۱۲/۹۵ میلیون دلار USDC برداشت کرده است.

اتریوم در هفته گذشته بیش از ۴ درصد کاهش قیمت داشته که احتمالاً در پاسخ به چنین فشار فروش گسترده‌ای است. با این حال، دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار در حال حاضر ثبات خاصی را پیدا کرده و در روز گذشته با رشد ۲ درصدی از مرز ۲۰۰۰ دلار عبور کرده است.

با نگاهی به نمودار روزانه قیمت اتریوم، به نظر می‌رسد که فروش کیف پول «0xD26e» می‌تواند یک اقدام پیشگیرانه در برابر کاهش قابل توجه ارزش این کوین باشد. به هر حال، اندیکاتور RSI نشان می‌دهد که اتریوم به تازگی از منطقه اشباع خرید خارج شده و همچنان این احتمال وجود دارد در روزهای آینده ریزش بیشتری را تجربه کند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۷ / ۵. مجموع آرا: ۳

منبع
newsbtc.com
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا