اخبار آلت کوین ها

پاسخ بنیان‌گذار کاردانو به اظهارات مایکل سیلر؛ ماجرا چیست؟

چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار کاردانو، به هر انتقادی که جامعه ارزهای دیجیتال به کاردانو وارد کند، پاسخ می‌دهد. این بار او از ADA در مقابل مایکل سیلر، مدیرعامل مایکرواستراتژی دفاع کرده است.

به گزارش والکس و به نقل از بی‌این کریپتو، مایکل سیلر معتقد است بیت کوین «تنها دارایی سازمانی در جهان خواهد بود» و سایر رمز ارزها را «اوراق بهادار» توصیف کرد.

هاسکینسون ادعاهای سیلر را رد کرد

مایکل سیلر معتقد است که BNB، سولانا، کاردانو و ریپل هرگز صندوق‌های ETF اسپات نخواهند داشت و بانک‌های بزرگ وال استریت هرگز آن‌ها را نمی‌پذیرند. او حتی پیش‌بینی کرد که این آلت کوین‌ها تا تابستان امسال به عنوان «اوراق بهادار» طبقه‌بندی خواهند شد.

وی اظهار داشت:

هنگامی که ETF اتریوم در تابستان امسال تایید نشود، برای همه کاملا واضح خواهد بود که اتریوم یک اوراق بهادار در نظر گرفته می‌شود نه یک کالا. پس از آن، BNB، سولانا، ریپل و کاردانو در تابستان امسال اوراق بهادار در نظر گرفته می‌شوند. آنها هرگز یک ETF اسپات نخواهند داشت. هیچ یک از آنها توسط وال استریت پذیرفته نخواهد شد. بیت کوین تنها دارایی سازمانی است.
قیمت کاردانو
کاردانو Cardano (ADA)
۲۷,۳۹۸.۰۰ تومان
$ ۰.۴۷۸ -۲.۷۵%

خرید و فروش امن، سریع و آسان کاردانو در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید کاردانو

در نتیجه این صحبت‌ها، چارلز هاسکینسون نسبت به موضع مدیر عامل مایکرواستراتژی انتقاد کرد. او اظهار داشت که سیلر یک «ماکسیمالیست سنتی بیت کوین» است که همه ارزهای دیجیتال را به جز بیت کوین کلاهبرداری می‌داند.

کادان استادلمن (Kadan Stadelmann)، مدیر ارشد اجرایی در شرکت کومودو (Komodo) نیز با موضع هاسکینسون موافق است. وی هم معتقد است وقتی سیلر می‌گوید اکثر رمزارزهای دیگر اساسا اوراق بهادار هستند، نشان می‌دهد او یک «بیت کوین مکسی» است. به خصوص به این دلیل که ایجاد اوراق بهادار «واقعا آسان» است، اما ایجاد یک کالا بسیار دشوار است؛ کاری که ساتوشی ناکاموتو برای بیت کوین انجام داد.

علاوه بر این، استادلمن اضافه کرد که هیچ‌کس نمی‌داند آینده چگونه خواهد بود. اما مهم است که بدانیم شرکت‌های بزرگی مانند بلک راک و فیدیلتی دقت لازم را انجام داده‌ و سپس برای عرضه ETFهای اتریوم به بازار درخواست کرده‌اند. اگر SEC این درخواست‌ها را رد کند، این شرکت‌ها می‌توانند از این آژانس نظارتی شکایت کنند، زیرا ETFهای آتی اتریوم قبلا تایید شده‌اند.

شایان ذکر است کاردانو به همراه توکن‌هایی مانند سولانا، پالیگان، کازماس، سندباکس، دیسنترالند، الگورند و غیره در لیست اوراق بهادار کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)  قرار دارد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

دنیای کریپتو برای همه است. هدفم بیان پیچیدگی‌های این صنعت به زبان ساده است.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا