اخبار بیت کوینتحلیل ارزهای دیجیتال

بولران فعلی بازار ارز دیجیتال تا کی ادامه دارد؟ تحلیلگر مشهور پاسخ می‌دهد

یک تحلیلگر محبوب بازار رمزارزها تجزیه و تحلیل خود در مورد دوام بازار صعودی بیت کوین (BTC) را ارائه کرده است. به نظر این تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال در ابتدای یک بولران قرار دارد.

یه گزارش والکس و به نقل از دیلی هودل، معامله‌گر مطرح با نام مستعار TechDev به دنبال‌کنندگان خود در پلتفرم X گفت چرخه نقدینگی جهانی با نقاط اوج قیمت و رالی‌های بیت کوین همسو شده است.

TechDev از نمودار بیتکوین در تایم فریم شش هفته‌ای استفاده می‌کند و با انتشار نمودار زیر عنوان داشت که فاصله بین نقاط قرمز و آبی در این تصویر، بین ۶ تا ۱۱ کندل ۶-هفته‌ای است. نقاط آبی کف‌های هر چرخه و نقاط قرمز اوج قیمت بیت کوین در هر چرخه هستند. شاخص او نشان می‌دهد که قیمت بیت کوین احتمالا بین ژانویه و مارس ۲۰۲۵ به بالاترین سطح خود خواهد رسید.

چارت نقدینگی جهانی در برابر بیت کوین
نمودار قیمت بیت کوین همراه با شاخص نقدینگی جهانی تایم فریم ۶ هفته‌ای

این تحلیلگر، نقدینگی جهانی را با قرار دادن اوراق قرضه ۱۰ ساله چین (CN10Y) در برابر شاخص دلار آمریکا (DXY) بررسی می‌کند. در ادامه او به ترازنامه بانک مرکزی که فعالیت‌های چاپ پول بانک‌های مرکزی در سراسر جهان را بررسی می‌کند، اشاره کرد.

او هفته گذشته به دنبال‌کنندگان خود گفت که اگر چرخه‌های گذشته بیت کوین دوباره تکرار شود، ممکن است شور و هیجان به بازار ارزهای دیجیتال وارد شود.

چارت قیمت بیت کوین
نمودار قیمت بیت کوین همراه با اندیکاتور سوپرترند تایم فریم ۷ هفته ای

این معامله‌گر تجزیه و تحلیل خود را بر اساس اندیکاتور سوپرترند (supertrend) استوار کرده که سیگنال‌های صعودی و نزولی را بر اساس اینکه آیا قیمت در یک دوره معین، قیمت باز شدن کندل یا بسته شدن کندل قبلی را می‌شکند یا خیر، تولید می‌کند.

TechDev در ایکس نوشت:

بیت کوین اندیکاتور سوپرترند هفت هفته‌ای را به بالا شکست. از نظر تاریخی، کندل‌هایی که پس از آن به وجود آمده باعث هیجان و خوشحالی معامله‌گران شده است (منظور او ثبت کندل‌های سبز است).

بیت کوین در حال حاضر با قیمت ۶۶۰۶۶ دلار معامله می‌شود.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۸ / ۵. مجموع آرا: ۱۷

سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا