اخبار دوج کویناخبار میم کوین ها

ریزش دوج کوین تا کی ادامه دارد؟

علیرغم عملکرد ضعیف قیمت دوج کوین، معامله‌گران فیوچرز آن همچنان به تقاضا برای پوزیشن‌های خرید (Long) ادامه داده‌اند. آیا قیمت دوج کوین افزایش خواهد یافت؟

به گزارش والکس و به نقل از کوین دسک، دوج کوین در نزدیکی خط پایینی کانال افقی خود معامله می‌شود که از ۱۳ آوریل (۲۵ فروردین) در داخل آن قرار دارد.

بازار دوج کوین در دست خرس‌ها

یک کانال افقی زمانی تشکیل می‌شود که قیمت دارایی در یک محدوده برای یک دوره زمانی تثبیت شود. خط بالایی این کانال مقاومت را تشکیل می‌دهد، در حالی که خط پایینی حمایت آن است. در مورد DOGE، به نظر می‌رسد خرس‌ها مقاومتی در قیمت ۰.۱۷ دلار ایجاد کرده‌اند، در حالی که گاوها از قیمت در ۰.۱۲ دلار دفاع کرده و یک حمایت بلندمدت را تشکیل داده‌اند.

اگر گاوها نتوانند از این سطح حمایت دفاع کنند، قیمت DOGE ممکن است به پایین‌ترین سطح در نمودارها سقوط کند. این بدان معناست که فشار فروش در بازار غالب شده است.

ارزیابی چند معیار آنچین به احتمال این اتفاق اشاره می‌کند. به عنوان مثال، احساسات در بازار دوج کوین از ۳۱ مارس در منفی بوده است. وقتی این معیار منفی باشد، بازار دارایی تحت تأثیر احساسات منفی قرار گرفته و انتظار می‌رود قیمت آن کاهش یابد.

اگر این میم کوین همچنان با احساسات ضعیف دنبال شود، قیمت آن را تحت فشار نزولی قرار می‌دهد. این امر ممکن است باعث شود که قیمت آن به زیر سطح حمایت ۰.۱۲ دلار سقوط کند.

علاوه بر این، تقاضای عمومی بازار برای DOGE نیز به شدت کاهش یافته است. طبق گفته Santiment، تنها در ۳۰ روز گذشته، میانگین تعداد روزانه آدرس‌هایی که حداقل یک تراکنش مربوط به DOGE را انجام داده‌اند، ۱۳٪ کاهش یافته است.

نهنگ‌های DOGE برای جلوگیری از ضرر بیشتر سرمایه‌گذاری‌های خود، در ماه گذشته به تدریج میزان سرمایه‌گذاری رد این میم کوین را کاهش داده‌اند. طبق داده‌های IntoTheBlock، تعداد روزانه تراکنش‌های بزرگ DOGE در ۳۰ روز گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

همچنین، تعداد تراکنش‌های DOGE به ارزش بین ۱۰۰٬۰۰۰ دلار تا ۱ میلیون دلار طی ماه گذشته ۴۶٪ کاهش یافته است. به همین ترتیب، معاملات بزرگتر از ۱ میلیون دلار تا ۱۰ میلیون دلار در مدت مشابه ۳۹.۱٪ کاهش یافته است.

قیمت دوج کوین
دوج کوین Dogecoin (DOGE)
۷,۷۰۴.۰۰ تومان
$ ۰.۱۲۴ ۱.۵۶%

خرید و فروش امن، سریع و آسان دوج کوین در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید دوج کوین

معامله‌گران آتی DOGE مصمم هستند

با وجود عملکرد ضعیف قیمت Dogecoin، نظرات معامله‌گران آتی آن عمدتا صعودی باقی مانده است. بر اساس داده‌های Coinglass، ارزیابی فاندینگ ریت (funding rate) نشان داد که غیر از مقادیر منفی ثبت شده در ۱۸ تا ۱۹ ژوئن ()، این ارقام در دو ماه گذشته مثبت بوده است.

فاندینگ ریت دوج کوین

فاندینگ ریت مکانیسمی است که در قراردادهای آتی دائمی برای اطمینان از نزدیک ماندن قیمت قرارداد فیوچرز به قیمت اسپات استفاده می‌شود.

وقتی فاندینگ ریت یک دارایی مثبت است، نشان می‌دهد که تقاضا برای پوزیشن‌های لانگ بیشتر است. این بدان معناست که تعداد معامله‌گرانی که دارایی مربوطه را در انتظار افزایش قیمت می‌خرند بیشتر از معامله‌گرانی است که در انتظار کاهش قیمت هستند.

تحلیل قیمت دوج کوین

گاوها در چند روز گذشته دوج کوین را بالاتر از حمایت مهم ۰.۱۲ دلار نگه داشته‌اند، اما نتوانستند یک بازگشت قوی را شروع کنند.

نمودار روزانه دوج کوین

شیب نزولی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۱۴ دلار) و RSI در نزدیکی منطقه اشباع فروش نشان می‌دهند که خرس‌ها دست بالا را دارند. اگر حمایت ۰.۱۲ دلار از دست برود، قیمت DOGE ممکن است شروع به کاهش تا ۰.۰۸ دلار کند.

در مقابل، اگر قیمت از سطح فعلی بالا رفته و از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه عبور کند، این دیدگاه منفی در کوتاه مدت باطل می‌شود. در این صورت، تثبیت قیمت برای چند روز دیگر ادامه خواهد داشت.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا