اخبار اتریوم

آیا ETF اسپات بعدی، اتریوم خواهد بود؟

طبق بررسی‌های انجام شده توسط شرکت تحلیلی IntoTheBlock، معامله‌گران اعتقاد دارند اتریوم رمزارز بعدی خواهد بود که صندوق ETF اسپات آن تایید می‌شود.

به گزارش والکس و به نقل از DailyHodl، طبق تحلیل Lucas Outumuro از IntoTheBlock، قیمت اتریوم در چند روز گذشته و پس از انتشار خبر جعلی تأیید ETF‌های اسپات بیت‌ کوین، بسیار بهتر از BTC عمل کرده است.

روز سه‌ شنبه هفته گذشته، در حساب X کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) خبری مبنی بر تایید یک ETF اسپات بیت کوین منتشر شد که در همان روز توسط SEC تکذیب شد.

به گفته این تحلیلگر، افزایش ناگهانی قیمت اتریوم نشانه‌ای است مبنی بر اینکه معامله‌گران به تایید برنامه‌های ETF اسپات اتریوم امیدوار هستند. اتریوم از زمان انتشار خبر جعلی تایید ETF اسپات در روز سه شنبه، بیش از ۱۰ درصد از بیت کوین عملکرد بهتری داشته است.

با وجود درخواست شرکت‌هایی مانند بلک راک برای راه‌اندازی صندوق ETF اسپات اتریوم، این درخواست‌ها در مرحله اولیه هستند و تا تایید کامل زمان زیادی نیاز دارند. اما بازار همچنان به تایید زودهنگام این صندوق‌ها امیدوار است.

به عقیده Outumuro، تایید ETFهای اسپات بیت کوین راه را برای تایید صندوق‌های ETF اسپات سایر رمزارزها باز کرده است.

از آنجایی که در حال حاضر اتریوم دارای صندوق ETF آتی است و به نظر می‌رسد که SEC بر مبنای همان دلایل و منطقی که برای تایید ETF اسپات بیت کوین از آنها استفاده کرد، بر همان اساس در مورد تایید ETF اسپات اتریوم نیز تصمیم بگیرد.

او یادآوری می‌کند که معامله‌گران همچنان در حال جمع‌آوری رمزارزهایی هستند که در اکوسیستم اتریوم فعالیت می‌کنند.

علاوه‌براین، سرمایه‌گذاری‌های پروژه‌های مرتبط با اتریوم مانند توکن‌های لایه ۲ و پروتکل‌های استیکینگ ETH نیز افزایش یافته است. لازم به ذکر است که این پروژه‌ها در این هفته بیش از ۱۰ درصد رشد را ثبت کرده‌اند.

معامله‌گران بازار نیز توجه خود را به ETH معطوف کرده‌اند تا از سود تایید زودهنگام ETFهای اسپاتِ دومین دارایی بزرگ بازار جا نمانند.

البته کارشناسان بانک سرمایه‌گذاری TD Cowen نظر دیگری دارند. تحلیلگران این شرکت سرمایه‌گذاری اعتقاد دارند که SEC تا پیش از مهلت تایید در ماه می، اقدام به تایید ETF اسپات اتریوم نخواهند کرد. دلیل آنها برای این تحلیل بر این اصل استوار است که SEC تا ماه می فرصت دارد تا عملکرد صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین را کاملا بررسی کرده و در مورد سلامت این محصول نتیجه‌گیری‌ کند.

از طرفی کارشناسان JPMorgan اعتقاد دارند که تایید صندوق ETF اسپات اتریوم به پیش نیازهایی وابسته است. مهم‌ترین پیش نیاز تایید اتریوم به عنوان یک کالا (مانند بیت کوین) است. در واقع ابتدا SEC باید به این نتیجه برسد که کوین ETH اوراق بهادار نیست و در مرحله بعدی در مورد تایید ETF اسپات آن تصمیم بگیرد.

به نظر شما چقدر احتمال دارد صندوق ETF اسپات اتریوم تا قبل از ماه می تایید شود؟

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
dailyhodl.combenzinga.com
سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا