اخبار بیت کوین

به اعتقاد رابرت کیوساکی، بیت کوین قیمت ۲/۳ میلیون دلار را به خود می‌بیند

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده کتاب پرفروش «پدر پولدار پدر بی‌پول»، با استناد به پیش‌بینی کتی وود (Cathie Wood)، مدیرعامل Ark Invest، گفته که از نظر او قیمت بیت‌ کوین به ۲/۳ میلیون دلار خواهد رسید. در ضمن او گفت که بازارهای سهام، اوراق قرضه و املاک و مستغلات «قرار است سقوط کنند» و او انتظار دارد ایالات متحده ورشکست شود.

به گزارش والکس و به نقل از news.bitcoin، رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب پدر پولدار پدر بی‌پول، موضع صعودی خود را در مورد بیت کوین تایید کرده است. کتاب پدر پولدار پدر بی‌پول در سال ۱۹۹۷ توسط کیوساکی و شارون لچتر (Sharon Lechter) نوشته شده است. این کتاب بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار دارد و بیش از ۳۲ میلیون نسخه از آن به بیش از ۵۱ زبان در بیش از ۱۰۹ کشور فروخته شده است.

قیمت بیت کوین
بیت کوین Bitcoin (BTC)
۳,۸۳۴,۲۳۶,۳۶۱.۰۰ تومان
$ ۶۱,۲۵۱.۲۲۰ -۰.۲۴%

خرید و فروش امن، سریع و آسان بیت کوین در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید بیت کوین

او هفته گذشته در پلتفرم رسانه اجتماعی X توضیح داد که کتی وود، مدیرعامل Ark پیش‌بینی کرده قیمت بیت کوین به ۲/۳ میلیون دلار خواهد رسید.

این نویسنده مشهور با اشاره به اینکه وود فرد «بسیار باهوشی» است و به گفته‌های او اعتماد دارد، نوشت:

آیا من او را باور دارم؟ بله.

آیا او ممکن است اشتباه کند؟ بله. چنین احتمالی وجود دارد. سوال مهم‌تر این است که «چه چیزی را باور دارید؟»… و مهم‌تر از همه: «چقدر بیت کوین در اختیار دارید؟»

او با تاکید بر اینکه اگر وود درست گفته باشد، آرزو می‌کرد که بیت کوین بیشتری می‌خرید، گفت:

من نیز معتقدم که قیمت بیت کوین به ۲/۳ میلیون دلار خواهد رسید.

او گفت:

من پیشنهاد می‌کنم که در زندگی خود ریسک کنید. اگر می‌توانید حتی ۱ سنت بیت‌ کوین بخرید… وقتی صحبت از بیت‌ کوین به میان می‌آید، بهتر است با دانش بیشتر، باهوش‌تر و عاقلانه‌تر رفتار کنید.

وود و شرکت مدیریت دارایی‌ او یعنی Ark Invest، دیدگاهی صعودی نسبت به BTC دارند و حتی قیمتی بالاتر از آن چیزی که کیوساکی گفته را پیش‌بینی کرده‌اند. مدیرعامل Ark اخیراً گفت:

در شرایط صعودی ما عدد ۱/۵ میلیون دلار را برای بیت کوین در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود:

اگر سرمایه‌گذاران نهادی کمی بیش از ۵ درصد از پرتفوی خود را به بیت کوین اختصاص دهند، چنین چیزی به تنهایی ۲/۳ میلیون دلار به پیش‌بینی ۱/۵ میلیون دلاری شرکت Ark اضافه می‌کند.

علاوه بر تقاضای فزاینده برای صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین، وود اخیراً عوامل دیگری را نیز برجسته کرده که باعث افزایش قیمت بیت کوین می‌شوند. او گفت که این ارز دیجیتال یک محافظ در برابر کاهش ارزش پول و نابودی ثروت است. او توضیح داد:

من فکر می کنم بیت کوین یک بیمه‌نامه در برابر رژیم‌های سرکش یا سیاست‌های مالی و پولی وحشتناک است.

او افزایش اخیر قیمت بیت کوین را به «فرار به حاشیه امن» نسبت می‌دهد.

کیوساکی بارها در مورد سقوط بازارها نیز هشدار داده است.

او در X نوشت:

سهام، اوراق قرضه، املاک و مستغلات، همه در حال سقوط هستند. بدهی ایالات متحده هر ۹۰ روز یک تریلیون دلار افزایش می‌یابد. ورشکستگی ایالات متحده قریب‌الوقوع است. از خود محافظت کنید. در طلا، نقره و بیت کوین سرمایه‌گذاری کنید.

هفته گذشته، او به پیش‌بینی هری دنت (Harry Dent)، اقتصاددانی که گفته بود قیمت بیت‌ کوین ممکن است تا سطح ۲۰۰ دلار سقوط کند، پاسخ داد. او تاکید کرد:

اگر قیمت بیت کوین به ۲۰۰ دلار کاهش یابد، من تا آنجا که بتوانم می‌خرم.

این نویسنده مشهور دوباره به سرمایه‌گذاران توصیه کرده تا دلار آمریکا را با بیت کوین و طلا و نقره جایگزین کنند. او بیت کوین را به عنوان یک دارایی ایده‌آل برای حال حاضر می‌داند، در حالی که دلار را به عنوان یک «طرح غول پیکر پانزی» توصیف می‌کند. پیش از این، کیوساکی پیش‌بینی کرده بود که قیمت بیت‌ کوین تا ماه سپتامبر به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید و به مردم توصیه کرد به هاوینگ بعدی بیت کوین توجه کنند. او همچنین گفت که بیت کوین امسال تا ۳۰۰ هزار دلار پیش می‌رود.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچ‌گونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۷ / ۵. مجموع آرا: ۲۷

علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
6 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
رضا
رضا
11 روز قبل

با این حرف ها مردم را تحریک می کنند ارز دیجیتال بخرند. واقعیت این است که ارز دیجیتال بدون پشتوانه است. در حقیقت خرید مردم و تقاضا باعث ارزش‌مند شدن ارزها دیجیتال شود. ارزهای دیجیتال ارزش ذاتی ندارند.هیچ کشور و یا بانک در جهان این ارزها را تضمین نمی کنند. آمریکا این ارز را ساخت تا دلار مازاد را به صورت مجانی از بازار جمع‌آوری کند.

وحید رضا نقیبی
وحید رضا نقیبی
8 روز قبل
پاسخ به  رضا

سلام دوست خوبم
به هرحال یه وسیله ای هست که ماها تا الان تونستیم سود خوبی کنیم و خدا رو شکر تا آخر هم سود بهمون میرسونه.
خصوصا در این مملکت که علاوه بر بالا رفتن قیمت ارزهای دیجیتال، قیمت دلار هم بالا میره به تناسب اون.

علی برجی
علی برجی
11 روز قبل

اینها یک مشت کلاه بردار هستند که با استخدام چندین سایت و تحلیلگر هدفمند قیمت ارزهای بدون پشتوانه را به نفع خودشون بالا پایین می‌کنند تمها ارزی ارزشمند است که یک جسم طبیعی را به عنوان پشتوانه خودش ذخیره کرده باشه روزی ده تا ارز الکی داره تولید میشه فقط برا خالی کردن جیب مردم

مهدی عرب
مهدی عرب
11 روز قبل
پاسخ به  علی برجی

اون چیزی که برای شما قابل دیدنه روش سرمایه گذاری میکنی…
پس هنوز تو قدیم ها سیر میکنید…
پشتوانه بورس ایرانم دیدیم
کلاهبردار های اصلی اونجا هستن که تضمینی پولت دود میشه

مهدی فاضلی
مهدی فاضلی
10 روز قبل
پاسخ به  علی برجی

آقا درسته این بازار نوسان زیادی داره ولی خرید و فروش میشه اگه قبل انتخابات طلا خریده بودی بازم اینو می گفتی پس من چی بگم من کارگر ندارم دلار و طلا بخرم بگم بازار دست کاری میشه حالا قیمت فضایی که میگن برا الان نیست ولی در آینده با این اقتصاد داغون جهانی شاید دیدی شد شما برو قیمت یک سال پیش بیت کوین و طلا و دلار رو با هم مقایسه کن بیت کوین خیلی بهتره عمل کرده همین رابرت کیو.. وقتی بیت شد ۱۶ هرار دلار گفت من خریدم حالا اگه ما بازار رو بلد نیستیم دلیل نمیشه بگیم اینا کلاه بردارند حرف من فقط بیت هست

هوش مصنویی
هوش مصنویی
11 روز قبل

راب کوسکینی خیلی *** میزنه

دکمه بازگشت به بالا