اخبار بیت کوین

پیش بینی قیمت ۱۵۰ هزار دلاری برای بیت کوین توسط رابرت کیوساکی

در حالی که بیت کوین همیشه یک نقطه کانونی برای جامعه ارز دیجیتال بوده، با نزدیک‌تر شدن به تایید صندوق ETF اسپات بیت کوین، نظر علاقمندان به این رمزارز نیز پررنگ‌تر شده است.

به گزارش والکس و به نقل از Finhold، رابرت کیوساکی، یکی از طرفداران قدیمی ارزهای دیجیتال و نویسنده کتاب پرفروش به نام پدر پولدار پدر فقیر، در پستی در ۱۰ ژانویه ۲۰۲۴ اظهار داشت که قیمت بیت‌کوین پس از تایید ETF اسپات به ۱۵۰۰۰۰ دلار خواهد رسید.

در همین توییت، کیوساکی همچنین از این واقعیت که چندین سال قبل بیت کوین خریداری کرده است، ابراز خرسندی کرد و اعتقاد خود را به ارزش طلا و نقره و عدم اعتقاد به دلار آمریکا تکرار کرد.

توییت او تنها بر بیت کوین متمرکز نبود، زیرا او همچنین اظهار داشت که به زودی ارزش طلا به سرعت و به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد؛ زیرا بانک‌های مرکزی شروع به خرید و ذخیره آن کرده‌اند.

رابرت کیوساکی در مورد نقره اما نظر متفاوتی دارد. او اضافه کرد که نقره به دلیل فروش ذخایر نقره برای پرداخت صورتحساب‌ها توسط دولت‌ها، احتمالا با افت قیمت همراه خواهد شد. اما او این موضوع را فرصتی برای خرید بیشتر در نظر گرفت. او در پایان این پست اظهار داشت که طلا، نقره و بیت کوین بیشتری را جایگزین دلار خواهد کرد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۵ / ۵. مجموع آرا: ۵۰

منبع
finbold.com
سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
ناشناس
ناشناس
3 ماه قبل

سلام،همه اش گمانه زنی و بازار گرمی ست،یه روز چیزی میگن و روز دیگه چیز دیگه،فعلا افراد زیادی هستن تا کمر غرق در ضرر و زیان ارزهای دیجیتالن،تازه اگه بازار خوب هم بشه برا فروش آن مشکلاتی ایجاد میکنن تا چیزی به دست کسی نرسه

دکمه بازگشت به بالا