اخبار بیت کوین

کیوساکی: چیزی درباره بیت کوین نمی‌دانم اما خدا را شکر زود خریدم!

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) نویسنده و چهره سرشناش دنیای مالی، در تازه‌ترین اظهاراتش بار دیگر از بیت کوین حمایت کرد. او ضمن اعتراف به دانش محدود خود درباره پادشاه رمزارزها، خدا را برای خرید بیت کوین شکر کرد. 

به گزارش والکس و به نقل از benzinga، کیوساکی از منتقدان قدیمی دلار و سیاست‌های پولی فدرال رزرو آمریکا است. نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر، در مصاحبه‌ای از گنجاندن نقره و بیت کوین در سبد سرمایه‌گذاری خود گفت و از این تصمیم ابراز رضایت کرد. 

رابرت کیوساکی گفت: 

من همیشه می‌گویم طلا، نقره و بیت کوین. البته چیزی در مورد بیت کوین نمی‌دانم. فقط می‌دانم که افراد بسیار باهوشی در (بازار) آن حضور دارند و خدا را شکر که من زود خریدم.

پیش‌تر در ۱۱ ژانویه (۲۰ دی)، کیوساکی گفت که ۵ عدد بیت کوین جدید خریداری کرده است. این خرید همزمان با تایید صندوق‌های ETF اسپات توسط SEC انجام شد. کیوساکی به اهمیت هاوینگ بیت کوین نیز اشاره کرد و از عموم مردم خواست که توجه زیادی به این موضوع داشته باشند.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا