اخبار بیت کوینمنتخب سردبیر

استیبل کوین ها به شبکه بیت کوین می‌آیند

لایتنینگ لبز (Lightning Labs)، شرکت زیرساخت لایه دوم بیت‌ کوین، نسخه‌ آلفا شبکه اصلی Taproot Assets را منتشر کرده است. تپ روت اسِتس، پروتکلی است که قصد دارد امکان صدور استیبل‌ کوین‌ها و دارایی‌های واقعی را در بیت‌ کوین و شبکه‌ لایتنینگ فراهم کند.

به گزارش والکس و به نقل از کوین تلگراف، به گفته رایان گنتری (Ryan Gentry)، مدیر توسعه کسب‌وکار شرکت لایتنینگ لبز، Taproot Assets چیزی است که به واسطه آن دلار و دارایی‌های مالی جهان بیت‌ کوینیزه خواهند شد.

رایان گنتری گفت:

نسخه فعلی Taproot Assets (نسخه v0.3)، تجربه‌ کاملی را از ویژگی‌های مختلف برای توسعه‌دهندگان در جهت صدور، مدیریت و بررسی استیبل‌ کوین‌ها و دارایی‌های دیگر در بلاک چین بیت‌ کوین ارائه می‌دهد.

او ادامه داد:

ما باور داریم که در این دوره جدید برای بیت کوین، تعداد بی‌شماری از ارزهای جهانی به عنوان Taproot Assets منتشر خواهند شد و تبادلات ارزی جهانی به صورت فوری روی شبکه‌ لایتنینگ انجام می‌شوند.

شرکت لایتنینگ لبز در تاریخ ۱۸ اکتبر در یک پست جداگانه گفت:

با انتشار این نسخه، توسعه‌دهندگان می‌توانند دارایی‌های مالی را به صورت آنچین و مقیاس‌پذیر صادر کنند. امروز سرآغازی از یک عصر جدید برای ارتباطات بیت کوین با دارایی‌های دیگر است.
توییت لایتنینگ لبز

این نسخه از Taproot Assets با استفاده از مسیریابی در نقدینگی فعلی بیت‌ کوین در شبکه‌ لایتنینگ کار خواهد کرد.

رایان گنتری می‌گوید که این ادغام اثرگذاری شبکه‌ بیت‌ کوین را گسترش خواهد داد و ما را یک قدم دیگر به سوی «بیت‌ کوینیزه کردن دلار» نزدیک‌تر می‌کند.

وی افزود:

ما به این صورت بیت کوین را به یک شبکه جهانی در جهت ایجاد اینترنت پول تبدیل و اینگونه دلار و دارایی‌های مالی جهان را بیت کوینیزه می‌کنیم.

گنتری تقاضای توسعه‌دهندگان برای برنامه‌های استیبل‌ کوینی در بیت‌ کوین را «خدشه‌ناپذیر» توصیف کرده است، به ویژه با توجه به اینکه برخی از صادرکنندگان استیبل کوین، اوراق خزانه بیشتری را نسبت به کشورهایی مانند آلمان و کره جنوبی نگهداری می‌کنند.

گنتری گفت:

چنین چیزی نشان‌دهنده اهمیت جهانی این دارایی‌هاست و نیاز به مقیاس‌پذیری را برای تقاضای جهانی کاربر نشان می‌دهد.

به گفته‌ گنتری، بیش از ۲۰۰۰ دارایی‌ تپ‌روت به منظور آماده‌سازی آنها برای انتشار در شبکه اصلی در مدت چند ماه گذشته در تست‌نت‌ها ساخته شده‌ است.

انتشار نسخه آلفا معمولاً بدان معناست که فرآیند توسعه هنوز به حالت نهایی نرسیده است. شرکت لایتنینگ لبز گفته که برچسب آلفا نشان‌دهنده‌ انتظار تیم آنها از جامعه برای تست این دارایی‌ها به منظور یافتن باگ‌های احتمالی است.

درایوچین‌های بیت‌ کوین (ارائه شده به‌ وسیله‌ پروپوزال بهبود بیت‌ کوین-۳۰۰)، اسپایدرچین شرکت بوتانیکس لبز (Botanix Labs) و BitVM از دیگر تحولات ایجاد شده در اکوسیستم بیت‌ کوین هستند که به گسترش قابلیت‌های پادشاه ارزهای دیجیتال اهتمام می‌ورزند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
cointelegraph.com
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا