اخبار بیت کوین

مایکرواستراتژی با وجود کاهش درآمد، همچنان به خرید بیت کوین متعهد است

ارزش کل بیت کوین‌های خریداری شده توسط شرکت مایکرواستراتژی (MicroStrategy) در سال ۲۰۲۴ به ۱/۶۵ میلیارد دلار رسیده است.

به گزارش والکس و به نقل از cryptopotato، شرکت هوش تجاری مایکرواستراتژی اخیراً ۱۲۲ بیت کوین به قیمت نزدیک به ۸ میلیون دلار خریده و همچنان به افزایش بیت کوین‌های خود ادامه می‌دهد. بزرگترین هولدر شرکتی بیت کوین در جهان، تنها در سال ۲۰۲۴ بیش از ۲۵ هزار بیت کوین خریداری کرده است.

مایکرواستراتژی در نتایج مالی سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ خود اظهار داشت که پس از خرید ۱۲۲ بیت کوین در ماه آوریل (اردیبهشت) به مبلغ ۷/۸ میلیون دلار، حالا تعداد ۲۱۴،۴۰۰ بیت کوین دارد و از افت قیمت این دارایی دیجیتال بهره برده است. 

در حالی که خرید این تعداد بیت کوین در مقایسه با خریدهای قبلی این شرکت اندک به نظر می‌رسد، اما مایکرواستراتژی تعهد خود را به جمع‌آوری بیت کوین حتی با وجود اصلاح بازار کریپتو حفظ می‌کند.

به گفته Coingecko، قیمت بیت کوین در ماه مارس سال ۲۰۲۴ (فروردین) به رکورد بیش از ۷۳ هزار دلار رسید، اما از آن زمان تاکنون ۱۳ درصد ریزش داشته است.

مایکرواستراتژی همچنین فاش کرد که از پایان سه ماهه چهارم تا به امروز ۲۵،۲۵۰ بیت کوین به مبلغ ۱/۶۵ میلیارد دلار و میانگین قیمتی ۶۵،۲۳۲ دلار به ازای هر BTC خریداری کرده است. 

ذخایر بیت کوین مایکرواستراتژی تا ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ (۷ اردیبهشت) برابر با ۲۱۴،۴۰۰ است که با توجه به قیمت فعلی BTC حدود ۱۳/۶ میلیارد دلار ارزش دارد. همان‌طور که در گزارش عایدی مایکرواستراتژی آمده، این شرکت بیت کوین‌های خود را با ۷/۵ میلیارد دلار سرمایه و با میانگین قیمتی ۳۵،۱۶۴ دلار به ازای هر BTC خریداری کرده است

در حالی که مایکرواستراتژی همچنان به افزایش بیت کوین‌های خود ادامه می‌دهد، اما درآمد این شرکت هوش تجاری در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ برابر با ۱۱۵/۲ میلیون دلار بوده که در مقایسه با مدت مشابه در سال ۲۰۲۳ تقریباً ۵/۵ درصد کاهش یافته است. 

مایکرواستراتژی در سه ماهه اول ۲۰۲۴ زیان خالص ۵۳/۱ میلیون دلاری را گزارش کرد که معادل ۳/۰۱ دلار به ازای هر سهم بود. اما در مقابل، این شرکت در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ توانست سود خالص ۴۶۱/۲ میلیون دلاری ایجاد کند. ضرر ۵۳/۱ میلیون دلاری مایکرواستراتژی در سه ماهه اول ۲۰۲۴ به دلیل ضرر و زیان ۱۹۱/۶ میلیون دلاری آن از بابت دارایی‌های دیجیتال بوده است. 

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا