اخبار دوج کوین

دوج کوین به ماه می‌رود! ماموریت DOGE-1 تاییدیه اداره ملی ارتباطات و اطلاعات را دریافت کرد

ماموریت DOGE-1 به ماه که دوج کوین بخشی از بودجه آن را تامین کرده، به تازگی مانع مهمی را از پیش‌روی خود برداشته است. این ماموریت موفق شده تأییدیه اداره ملی ارتباطات و اطلاعات (NTIA) را دریافت کند.

به گزارش والکس و به نقل از u.today، این مجوز نقطه عطف بسیار مهمی برای دریافت مجوز نهایی کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) است که به مسائل مرتبط با ارتباطات X-Band و S-Band ماهواره آن می‌پردازد.

این ماهواره توسط راکت فالکون ۹ شرکت اسپیس اکس به فضا پرتاب خواهد شد. پروژه DOGE-1 قرار است به دور ماه گردش کند و ویدیوهایی را به زمین مخابره کند.

Astrobotic’s Peregrine Mission One که قرار است در تاریخ ۲۳ دسامبر لانچ شود، اولین توکن فیزیکی دوج کوین را با خود به ماه خواهد برد. این ماموریت یک تلاش مشترک است و محموله‌هایی را از نهادهای معتبر و مختلف از جمله ناسا با خود حمل می‌کند.

قابل ذکر است که دوج کوین نیز بخشی از بودجه این پروژه را تامین کرده تا کاربردهای این ارز دیجیتال را به سمت مواردی فراتر از معاملات سوداگرانه گسترش دهد.

ابتکارات بیشتر

جامعه دوج کوین تاثیر خود را نه تنها بر روی ماه بلکه روی زمین نیز می‌گذارد. شهردار ساکورا سیتی اخیراً از سخاوت جامعه این ارز دیجیتال برای اهدای مجسمه‌ای برنزی که به یکی از جاذبه‌های گردشگری محبوب این شهر تبدیل شده، تقدیر کرده است. این حسن نیت باعث افزایش اعتبار شهر شده است.

دوج کوین که در ابتدا به عنوان تقلیدی ساده از بیت کوین در نظر گرفته می‌شد، نه تنها به دلیل جذابیت الهام گرفته شده خود از یک میم معروف، بلکه به دلیل تمایل جامعه آن به حمایت از پروژه‌های مختلف بشردوستانه و نوآورانه مورد توجه گسترده قرار گرفت.

جامعه دوج کوین از حمایت مالی از یک راننده ناسکار گرفته تا جمع‌آوری بودجه برای پروژه‌های آب پاک در کشورهای در حال توسعه، در این مدت به یک شکلی از قدرت رمز ارز دوج برای تأثیرگذاری در دنیای واقعی استفاده کرده است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۶ / ۵. مجموع آرا: ۵۶

منبع
u.today
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
امیر کربلایی
امیر کربلایی
4 ماه قبل

ایولا دوج کوین نمیدونستم انقدر هوش و زکات در تیم دوج هست که این چنین کارهای عمیق و سود دار می‌کنند.پس دوج کوین به نظر من باید در لیست خرید خودم همیشه باشه و مدام شادژ بشه.
آقا امیر حسین تشکر
فانتوم هم بگو

گوگولی مگولی
گوگولی مگولی
4 ماه قبل

یعنی قراره گرونترشه بخریم یا هنوز زوده 😐

دکمه بازگشت به بالا