اخبار ارزهای دیجیتالمنتخب سردبیر

اطلاعیه نات کوین: توکن NOT به زودی عرضه می‌شود

اطلاعات منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی بازی نات کوین از تایید عرضه توکن آن خبر می‌دهد. در اطلاعیه نات کوین، اقتصاد این توکن در آینده و سازوکار توزیع آن بین کاربران به طور مبهمی توضیح داده شده است.

به گزارش والکس و به نقل از ارزدیجیتال، کانال اطلاع‌رسانی رسمی نات کوین در تلگرام، صبح امروز به‌صورت ضمنی عرضه توکن این بازی در آینده را تأیید کرد.

در متن اطلاعیه نات کوین آمده است:

توکن NOT طی هفته‌های آینده مینت (عرضه روی بلاکچین) می‌شود. خبری از پیش‌فروش و این‌جور مزخرفات نیست. حالا قیمت نات کوین بعد از لیست‌شدن در صرافی‌ها را حدس بزنید. [برای توزیع توکن بین کاربران] موجودی هر کاربر در اولویت است. البته لیگی که در آن حضور دارید، دوستانی که دعوت کرده‌اید و فعالیت‌تان در بازی هم اهمیت دارد.

تیم نات کوین درباره اقتصاد این توکن در آینده نیز توضیحات مختصری داده و گفته است بعد از عرضه ارز دیجیتال نات کوین روی بلاکچین دیگر توکن جدید به گردش اضافه نشده و توکن‌های باقی‌مانده نیز به مرور سوزانده می‌شود. البته در اطلاعیه نات کوین آمده است که فرایند استخراج این ارز دیجیتال در آینده به‌نوعی از طریق استخرها ادامه خواهد داشت و توضیح دقیق‌تری در این زمینه ارائه نکرده است.

در پایان اطلاعیه نیز گفته شده است که «ربات‌ها در پایان بازی از بین خواهند رفت» و دقیقاً مشخص نیست منظور تیم نات کوین از ربات‌ها، افرادی است که به‌نوعی بازی را دور می‌زنند یا ربات‌هایی که خود بازی به کاربران ارائه می‌کند تا در ساعت‌های نبود بازیکن برایش سکه جمع کنند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۲ / ۵. مجموع آرا: ۲۲

منبع
arzdigital.com
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
3 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
اسماعیل عبادتی
اسماعیل عبادتی
2 ماه قبل

سلام،خسته نباشید.
اگرتعدادNot های شمارش شده۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ عدد باشد چطور اینها را به wallet بیاریم.تا در آینده بفروشیم.بنده‌ هرکار میکنم.در wallet نمایش داده نمیشه.

حمید
حمید
1 ماه قبل

وقتی لیست شد خودش به کیف پولی که ساختی انتقال پیدا میکنه

ششششششش
ششششششش
3 ماه قبل

سلام
برای استارت مینت و بلاکچین شدن و وارد ارز دیجیتال شدن نات کوین را شمارش کرده و منتظر استارت باشید.

دکمه بازگشت به بالا