اخبار ارزهای دیجیتالاخبار بیت کوین

قیمت بیت کوین از ۷۱٬۰۰۰ دلار گذشت؛ انباشت بیش از ۱۶ میلیارد دلار BTC توسط نهنگ‌ها

داده‌های جدید شرکت اطلاعات بازار اینتو دبلاک (IntoTheBlock) نشان می‌دهد نهنگ‌های بیت کوین از زمان راه‌اندازی ETFهای اسپات در ژانویه، ۱۶٬۷۸۱٬۰۰۰٬۰۰۰ دلار بیت‌کوین انباشت کرده‌اند. قیمت بیت کوین نیز مدتی است که صعودی شده و از ۷۱٬۰۰۰ دلار نیز عبور کرده است.

به گزارش والکس و به نقل از دیلی هودل، اینتو دبلاک در مقاله جدیدی می‌گوید که نهنگ‌های کریپتو از زمانی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ETF‌های اسپات بیت‌کوین را در اوایل امسال تأیید کرد، نزدیک به ۱۶.۸ میلیارد دلار بیت‌کوین خریده‌اند.

انباشت نهنگ‌های بیت کوین

سال‌هاست که صنعت کریپتو منتظر ورود موسسات سازمانی به این بازار است. پس از راه‌اندازی ETF‌های اسپات بیت‌کوین در بورس نیویورک، کاملاً مشهود است که این موسسات وارد شده‌اند.

قیمت بیت کوین
بیت کوین Bitcoin (BTC)
۳,۹۶۷,۱۹۹,۹۹۹.۰۰ تومان
$ ۶۸,۱۰۰.۰۰۰ ۰.۴۴%

خرید و فروش امن، سریع و آسان بیت کوین در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید بیت کوین

بر اساس داده‌های این پلتفرم تحلیلی، مقدار بیت کوین ذخیره شده توسط نهنگ‌ها به سطح قبل از سقوط صرافی FTX بازگشته است. با این حال، اینتودبلاک می‌گوید که این بار، شرکت‌های مالی سنتی نقش مدیران دارایی‌های کریپتو را ایفا می‌کنند.

این پلتفرم در گزارش خود اشاره کرد:

مقدار بیت کوینی که توسط آدرس‌هایی با بیش از ۱٬۰۰۰ بیت کوین (نهنگ‌ها) نگهداری می‌شود، از زمان راه‌اندازی ETF، ۲۵۰٬۰۰۰ بیت‌کوین افزایش یافته است.
مقدار کل بیت کوین که توسط نهنگ‌ها در مجموع نگهداری می شود اکنون به سطح قبل از سقوط FTX بازگشته است. با این حال، نوع نهادهای موجود در این دسته به شدت تغییر کرده است؛ غول‌های صنعتی قبلی مانند Genesis، FTX و ۳AC (Three Arrows Capital) در طول بازار نزولی ۲۰۲۲ از بین رفتند.
اکنون نهادهای مالی سنتی وارد عمل شده‌اند و از آن زمان مقادیر قابل توجهی بیت کوین انباشته کردهاند. بسیاری از صندوق‌های پوشش ریسک پیش‌بینی می‌کردند که ETF بیت‌کوین را بخرند و این هفته مشخص شد که واقعاً چنین است. و موسساتی مانند Millenium Management تا ۲ میلیارد دلار بیت کوین خرید کرده‌اند.

در زمان نگارش این مطلب قیمت بیت کوین ۷۰٬۹۵۲ دلار است که در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵٪ افزایش داشته است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا