اخبار بیت کوین

مایکل سیلور به دنبال فروش ۲۱۶ میلیون دلار سهام مایکرواستراتژی برای خرید بیت کوین است

سیلور در ماه نوامبر به مخاطبان خود گفت که قصد دارد برخی از سهام خود را برای رفع تعهدات شخصی بفروشد و در ازای آن بیت کوین اضافی خریداری کند.

به گزارش والکس و به نقل از TheBlock، مایکرواستراتژی همچنان بزرگترین دارنده بیت کوین در بین شرکت‌های سهامی عام است. مایکل سیلور، یکی از بنیانگذاران شرکت تجاری MicroStrategy Inc، در حال فروش ۳۱۵۰۰۰ سهام شرکت به ارزش نزدیک به ۲۱۶ میلیون دلار است.

سیلور پیش از این در جریان تماس با TheBlock گفته بود که قصد دارد از این وجوه برای خرید شخصی بیت کوین بیشتر و همچنین پرداختن به «تعهدات مالی» استفاده کند. او توضیح داد که در سال ۲۰۱۴ با توجه به ۴۰۰۰۰۰ سهم، اختیار سهام به من داده شد که در آوریل ۲۰۲۴ منقضی می‌شود.

سهام مایکرواستراتژی در ماه گذشته ۲۱.۶۵ درصد افزایش یافت و روز سه شنبه با ۸.۴۸ درصد افزایش به ۶۸۵.۱۵ دلار رسید. این شرکت همچنان بزرگترین دارنده نهادی بیت کوین است. مایکرواستراتژی پس از آخرین خرید خود به مقدار ۱۴۶۲۰ بیت کوین در ماه دسامبر، هم‌اکنون ۱۸۹۱۵۰ بیت کوین (۸.۵۵ میلیارد دلار به قیمت فعلی) در اختیار دارد.

قیمت بیت‌کوین طی ۲۴ ساعت گذشته ۰.۴ درصد کاهش یافته و به ۴۵۱۷۸ دلار رسیده است. در روز سه شنبه قیمت بزرگترین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار، از ۴۵۰۰۰ دلار، بالاترین سطح از آوریل ۲۰۲۲ عبور کرد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
theblock.co
سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا