اخبار شیبا اینو

نهنگ شیبا اینو ۳۸ میلیون دلار SHIB را جابه‌جا کرد

قیمت شیبا اینو با وجود تحرکات بزرگ نهنگ‌ها، همچنان ثابت بوده است و ارزش بازار ۵.۳۶ میلیارد دلاری خود را حفظ کرده است.

به گزارش والکس و به نقل از کوین گپ، به تازگی پلتفرم Whale Alert یک تراکنش بزرگ شامل انتقال عظیم ۴.۲ تریلیون توکن شیبا اینو (SHIB) به ارزش ۳۸ میلیون دلار را از صرافی Bitvavo به کیف پولی ناشناس را ثبت کرد.

توکن شیبا اینو که به دلیل حمایت قوی جامعه و نوسانات قیمت شناخته شده است، اخیرا شاهد نقل و انتقالات در مقیاس بزرگ توسط نهنگ‌ها بوده است. تحرکات نهنگ‌ها شامل انتقال ۴.۲۳ تریلیون شیبا اینو به ارزش ۴۴.۴۵ میلیون دلار در ۱ ژانویه، پس از آن معاملات ۴.۲۴ تریلیون SHIB به ارزش ۴۴.۶۴ میلیون دلار در ۳۰ دسامبر و ۴.۲۵ تریلیون SHIB  به ارزش ۴۴.۹۱ میلیون دلار در ۲۹ دسامبر است. کمی قبل‌تر انتقال قابل توجه ۸.۲ تریلیون شیبا برابر با ۲۳.۵۸ میلیون دلار از بایننس به یک کیف پول ناشناس در ۲۶ دسامبر گزارش شد.

چنین حرکات قابل توجهی توسط نهنگ‌ها در بازار شیبا اینو حیاتی است و اغلب نشان‌دهنده تصمیمات استراتژیک سرمایه‌گذاری یا واکنش به شرایط حاکم بر بازار است.

با وجود این حرکات بزرگ نهنگ‌ها، عملکرد قیمت شیبا اینو نسبتاً ثابت مانده است. طبق آخرین گزارش‌ها، طی ۲۴ ساعت گذشته توکن SHIB با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۹۴۵۵ دلار معامله می‌شود که افزایش متوسط ۲.۴۴ درصدی را نشان می‌دهد. ارزش بازار شیبا اینو ۵.۵۷ میلیارد دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن ۱۴۷ میلیون دلار است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۵ / ۵. مجموع آرا: ۴

منبع
coingape.com
سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا