اخبار بیت کوین

بیت کوین چه زمانی به ۱۰۰ هزار دلار و چه زمانی به ۱ میلیون دلار می‌رسد؟

دن تاپیرو (Dan Tapiero) تحلیلگر و فعال بازارهای مالی، معتقد است که قیمت بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار و ۱ میلیون دلار خواهد رسید اما مساله اصلی زمان است. چه زمانی قیمت بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار و چه زمانی به ۱ میلیون دلار می‌رسد؟ 

به گزارش والکس و به نقل از benzinga، تاپیرو در مصاحبه اخیر خود گفت که بیت کوین به زودی به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد و بعد برای ۶ رقمی شدن تلاش می‌کند. او توضیح داد که پیش‌بینی قیمت ۱۰۰ هزار دلاری برای بیت کوین یک تخمین کاملا محافظه‌کارانه است و این رمزارز پتانسیل رشد بیشتری دارد. 

دن تاپیرو گفت: 

وقتی برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ شروع به بررسی عمیق این موضوع کردم، همیشه حدود ۲۵۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰۰ دلار را برای بیت کوین پیش‌بینی می‌کردم. این برای من یک عدد معقول برای رسیدن به آن تا سال ۲۰۲۹ بود. 

تاپیرو با کتی وود (Cathie Wood) مدیر عامل شرکت ARK Invest، هم‌نظر است و هر دو معتقدند که هدف بعدی بیت کوین رسیدن به ۱ میلیون دلار است. 

تاپیرو توضیح داد: 

من فکر می‌کنم کتی وود اعلام کرده که هدف قیمت بیت‌کوین رسیدن به سقف یک میلیون دلار است و من معتقدم که می‌توانیم به آن اعداد نیز برسیم. اما ممکن است این موضوع تا سال ۲۰۳۵ یا ۲۰۳۸ طول بکشد. البته ممکن است این اتفاق زودتر هم رخ دهد. 

تاپیرو اضافه کرد که بیت کوین را به عنوان یک دارایی در حال تکامل می‌بیند و این رمزارز می‌تواند سهم قابل توجهی از بازار سرمایه را تصاحب کند. او بیت کوین را با دارایی‌هایی مانند املاک و آثار هنری فیزیکی که معمولا به عنوان محافظ تورم استفاده می‌شوند مقایسه کرد.

تاپیرو توضیح داد که یکی از دلایل اصلی مردم برای خرید سهام، حفظ ارزش دارایی در برابر تورم است. اگر بیت کوین در این امر موفق است پس احتمالا بخش بزرگی از این سرمایه‌ها به سمت بیت کوین سرازیر می‌شود. البته تاپیرو تاکید می‌کند که این اتفاق به زودی رخ نمی‌دهد چرا که هنوز سطح پذیرش بیت کوین نزد مردم عادی باید افزایش پیدا کند.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۷ / ۵. مجموع آرا: ۴۹

منبع
benzinga.com
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
یونس
یونس
5 ماه قبل

باسلام و وقت بخیر خدمت دوستان عزیزم
تئوری فقر این باور روایجادکرده که فقط انسان باید تلاش شبانه روزی انجام بده تابه درآمدبرسه
ومن پس از۲۰سال تلاش شبانه روزی درزمینه های مختلف وسختی ها و فشارهای زیاد ازدوسال پیش با فضای رمزارزها آشناشدم وزندگیم روزبه روز بهتر شده و شتاب گرفته با وجود اینکه قبل ازاین هیچ اطلاعاتی دراین زمینه نداشتم پس شما هم نگران سطح سواد یا اطلاعات نباشید

خان داداش
خان داداش
5 ماه قبل

شتر در خواب بیند پنبه دانه
گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه

دکمه بازگشت به بالا