اخبار آلت کوین ها

۴ آلت کوین با بیشترین احساسات منفی در میان سرمایه‌گذاران

شرکت تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال Santiment به چهار آلت کوین اشاره کرده که معامله‌گران احساسات بسیار منفی در مورد آن‌ها دارند.

به گزارش والکس و به نقل از BitcoinSistemi، تحلیلگران شرکت تحلیل ارزهای دیجیتال Santiment توجه معامله‌گران را به برخی آلت کوین‌ها جلب کردند که ممکن است سال جدید میلادی را با روند نزولی شروع کنند.

به گفته تحلیلگران، بازارهای جهانی به دلیل کریسمس خود را برای یک دوره تعطیلات آماده می‌کنند و پیش بینی می‌شود این دوره آرامش برای بازار کریپتو نیز روی دهد. ریچارد تنگ (Richard Teng) مدیرعامل جدید بایننس نیز در صحبت‌های خود به دوره آرامش در تعطیلات سال نو اشاره کرد. با این وجود در برخی آلت کوین‌ها احساسات بسیار منفی مشاهده می‌شد. این تحلیلگران به آلتکوین‌هایی مانند ایلوویم (ILV)، استورج (STORJ)، لایت کوین (LTC) و دی وای دی ایکس (DYDX) اشاره کرده‌اند.

از نظر تاریخی یک همبستگی خطی بین سطح FUD دارایی‌ها و احتمال جهش قیمت وجود دارد. در حالی که احساسات منفی در آلتکوین‌های مورد بحث ادامه دارد، قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته تقریباً ثابت ماند.

با این حال با وجود ثابت ماندن قیمت بیت کوین، برخی از آلت کوین‌های اصلی افزایش قابل توجهی را در ۲۴ ساعت گذشته تجربه کرده‌اند. به عنوان مثال ارز ELF با ۱۶ درصد صعود در بین ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر، بیشترین رشد را در ۲۴ ساعت گذشته داشته است. بعد از آن قیمت توکن کیک، با افزایش ۱۵ درصدی ELF را دنبال کرد. کوین مینا (MINA) با ۱۲ درصد افزایش ارزش در رتبه سوم قرار گرفت.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۵ / ۵. مجموع آرا: ۴

منبع
bitcoinsistemi.com
سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا