اخبار ارزهای دیجیتال

صرافی یونی سواپ امکان نمایش نمودارهای کندل استیک را فراهم کرد

صرافی یونی سواپ (Uniswap)  اعلام کرد قابلیت جدیدی را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است. این صرافی غیرمتمرکز طی اطلاعیه‌ای از ارائه نمودارهای کندل استیک (شمعی) خبر داد که به کاربران در تصمیم‌گیری‌های مالی کمک می‌کند. اکنون ویژگی نمودار کندل استیک در شبکه فعال شده است و کاربران علاقه‌مند می‌توانند از آن استفاده کنند.

به گزارش والکس و به نقل از کریپتو پولیتن، نمودار کندل استیک تابع مهمی است که می‌تواند به تصمیم‌گیری‌های مالی بر مبنای عملکرد یک دارایی کمک کند. در کریپتو یا سایر دارایی‌ها، این نمودار تصویری از فعالیت معاملاتی است. بنابراین، یک سرمایه‌گذار می‌تواند به راحتی و در چند دقیقه تصمیمات آگاهانه بگیرد.

یونی سواپ نمودارهای کندل استیک را به صورت لایو ارائه می‌کند

نمودارهای کندل استیک اطلاعات جامعی را ارائه می‌دهند که شامل قیمت‌های افتتاح و بسته شدن دارایی است. علاوه بر آن، اطلاعاتی را در مورد بالاترین و پایین‌ترین قیمت‌ها و همچنین حرکت قیمت ارائه می‌دهند.

حساب رسمی UniswapLabs در پلتفرم X گفت که عملکرد نمودارهای کندل استیک فعال شده است و کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند. تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که روی دکمه کاوش (Explore) کلیک کنند تا دنیای جدیدی برای آنها باز شود.

اطلاعیه یونی سواپ در مورد نمودارهای کندل استیک

در ویدئویی که همراه با این توییت به اشتراک گذاشته شده، نحوه استفاده از این تابع توضیح داده شده است. با استفاده از این ویژگی، کاربران می‌توانند قیمت لحظه‌ای دارایی‌های مختلف را ردیابی کنند. از آنجایی که یونی سواپ یک صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال است، این ویژگی کمک زیادی به کاربران خواهد کرد.

این ویدئو جزئیاتی را نشان می‌دهد که کدام ویژگی‌ها در نمودار شمعی موجود است و چگونه می‌توان آنها را بررسی کرد. مشتریان علاقه‌مند می‌توانند برای بررسی این ویژگی به وب سایت Uniswap یا اپلیکیشن کیف پول آن مراجعه کنند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۲.۷ / ۵. مجموع آرا: ۳

سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا