اخبار بیت کوینتحلیل ارزهای دیجیتال

آینده قیمتی بیت کوین در هفته جاری چگونه است؟

پس از نوسانات روز گذشته، قیمت بیت کوین به زیر ۶۱٬۰۰۰ دلار رسیده است. این در حالی که معامله‌گران به کاهش قیمت بیت‌کوین به عنوان یک فرصت خرید نگاه می‌کنند؛ چرا که جریان‌های ورودی به ETF‌های اسپات بیت‌کوین نیز مشاهده می‌شود.

به گزارش والکس و به نقل از کوین تلگراف، قیمت بیت کوین پس از ناکامی در حفظ حمایت بالای ۶۰٬۰۰۰ دلار مجدداد به زیر سطح ۶۱٬۰۰۰ دلار کاهش یافته است. این کاهش نگرانی‌هایی را در میان تحلیلگران در مورد اصلاح بزرگ احتمالی در صورتی که بیت‌کوین نتواند سطح حمایت نهایی خود یعنی ۵۶٬۰۰۰ دلار را حفظ کند، ایجاد کرده است.

همچنین، دیروز داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی (PCE)، معیار ترجیحی تورک برای فدرال رزرو، منتشر شد. PCE با نرخ سالانه ۲.۶٪ در ماه می افزایش یافت که پایین‌ترین میزان از مارس ۲۰۲۱ است. اما قیمت بیت کوین واکنش چندانی به ارقام اخیر اقتصاد کلان ایالات متحده نشان نداد.

همزمان، فعالیت‌های اخیر دولت ایالات متحده نیز بر عدم اطمینان در بازار افزوده است. یک آدرس مرتبط با دولت آمریکا، ۱۱.۸۴ بیت کوین به ارزش تقریبی ۷۲۶٬۰۰۰ دلار را به آدرس جدیدی منتقل کرد. اگرچه این عدد نسبتاً کوچک است، اما گمان می‌رود که این تراکنش پیشروی برای حرکت‌های بزرگتر باشد. چرا که چنذ روز پیش نیز حدود ۴٬۰۰۰ بیت کوین متعلق به دولت آمریکا به صرافی کوین بیس منتقل شده بود. چنین اقدامات دولتی می‌تواند باعث ناراحتی سرمایه‌گذاران شود و به ترس‌های سوداگرانه در مورد فروش احتمالی در مقیاس بزرگ کمک کند. در نتیجه، می‌تواند فشار نزولی بر قیمت بیت کوین وارد کند.

تحلیل قیمت بیت کوین

بیت کوین در محدوده وسیعی گیر کرده است، اما گاوها در تلاش هستند تا قیمت را بالای ۶۰٬۰۰۰ دلار حفظ کنند. این علامت مثبتی است زیرا نشان می‌دهد گاوها قبل از خرید منتظر کاهش قیمت به ۵۶٬۵۵۲ دلار نیستند. طبق داده‌های Farside Investors، به نظر می‌رسد صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین با جذب جریان‌های خالص ورودی در سه روز گذشته، دوباره به بازار بازگشته‌اند.

با این حال، بر اساس داده‌های سنتیمنت (Santiment)، نوسان قیمتی محدود در چند ماه گذشته و شکست در رسیدن در عبور از ۷۳٫۷۷۷ دلار، منجر به کاهش احساسات صعودی در سراسر پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی بزرگ طی چند هفته گذشته شده است. این شرکت تجزیه و تحلیل کریپتو اضافه کرد که کاهش سرخوشی معامله‌گران می‌تواند نشان‌دهنده ریزش بازار باشد.

نمودار روزانه بیت کوین

خریداران برای بالا بردن بیت کوین به بالای ۶۲٬۵۰۰ دلار در کوتاه مدت دچار چالش شده‌اند، اما یک نشانه مثبت این است که آنها اجازه نداده‌اند قیمت پایین‌تر از ۶۰٬۰۰۰ دلار بماند.

قیمت بیت کوین
بیت کوین Bitcoin (BTC)
۳,۸۸۵,۹۵۸,۰۸۶.۰۰ تومان
$ ۶۲,۸۴۷.۵۶۰ ۱.۷۳%

خرید و فروش امن، سریع و آسان بیت کوین در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید بیت کوین

اگر خریداران بتوانند قیمت را به بالای ۶۲٬۵۰۰۰ دلار برسانند، بیت کوین تا ۶۴٬۶۰۲ دلار افزایش خواهد یافت. این مقاومت بسیار مهمی برای خرس‌ها برای دفاع است، زیرا شکست صعودی آن مسیر را برای افزایش به ۷۰٬۰۰۰ دلار باز می‌کند.

از جنبه نزولی، شکست و بسته شدن کندل قیمت زیر ۶۰٬۰۰۰ دلار نشان می‌دهد خرس‌ها دست بالا را دارند. در این صورت، ممکن است قیمت تا سطح حمایت ۵۶٬۵۵۲ دلار سقوط کند؛ جایی که انتظار می‌رود خریداران وارد عمل شوند زیرا شکست به زیر آن ممکن است بیت کوین را به ۵۰٬۰۰۰ دلار کاهش دهد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا