اخبار اتریوم

آینده قیمتی اتر در هفته آتی چگونه است؟

با اخبار خوشی که در مورد توقف تحقیقات کمیسیون بورس آمریکا (SEC) در مورد اوراق بهادار بودن اتریوم (ETH) منتشر شد، قیمت اتریوم اندکی افزایش یافته است.

به گزارش والکس، قیمت اتریوم از روز جمعه در حدود ۳٫۳۶۲دلار حمایت شده است. در زمان نگارش این مطلب، اتریوم با قیمت ۳٬۵۶۴ دلار معامله می‌شود. در حال حاضر، کف ۳٬۳۶۰ دلار توسط سطح ۶۱.۸٪ فیبوناچی اصلاحی در ۳٬۲۷۹ دلار حمایت شده است.

اگر این حمایت پابرجا بماند، آنگاه قیمت اتریوم می‌تواند ۳٪ از قیمت فعلی خود افزایش یابد تا دوباره به بالاترین قیمت قبلی یعنی ۳٬۷۱۷ دلار برسد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) در تایم فریم ۴ ساعته از سطح میانگین ۵۰ بالاتر رفته و اسیلاتور AO نیز به همین صورت است. اگر گاوها واقعا در حال بازگشت باشند، هر دو شاخص مومنتوم باید موقعیت خود را بالاتر از سطح میانگین حفظ کنند. چنین تحولی ب احتمال یک رالی بازگشتی می‌افزاید.

قیمت اتریوم
اتریوم Ethereum (ETH)
۱۶۳,۰۷۴,۴۱۱.۰۰ تومان
$ ۲,۶۷۰.۵۳۰ -۰.۳۹%

خرید و فروش امن، سریع و آسان اتریوم در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید اتریوم

اگر کندل قیمت اتریوم بالاتر از ۳٬۷۱۷ دلار بسته شود، می‌تواند یک ۶٪ دیگر افزایش یابد تا به سطح مقاومت قبلی خود یعنی ۳٬۹۷۷ دلار برسد.

نمودار ۴ ساعته اتر

از سوی دیگر، اگر کندل روزانه اتریوم زیر سطح ۳٬۲۹۲ دلار بسته شود، یک کف پایین‌تر را ایجاد می‌کند و نشانه‌ای از شکست در ساختار بازار است. این حرکت، دیدگاه صعودی فوق‌الذکر را باطل می کند و می‌تواند باعث ۱۳٪ ریزش به سطح حمایت قبلی ۲٬۸۶۴ دلار شود.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا