اخبار بیت کوین

نتایج عملکرد نخستین مزرعه استخراج بیت کوین «هسته ای» آمریکا منتشر شد

این تاسیسات که در ایالت پنسیلوانیا قرار دارد، ۵۰ مگاوات انرژی مورد نیاز خود را از نیروگاه هسته‌ای تامین می‌کند

به گزارش والکس و به نقل از Bitcoinist، تمامی برق مورد نیاز مرکز استخراج ناتیلوس (Nautilus)، متعلق به شرکت تراولف (TeraWulf)، از طریق برق هسته‌ای تامین می‌شود. این مرکز در حال حاضر چیزی در حدود ۹۲۰۰ دستگاه ماینر فعال دارد.

این ماینرها که درصد قابل توجهی از ارتش ۲۷۲۰۰ ماینری تراوولف را تشکیل می‌دهند،‌ به این شرکت کمک کردند تا ماه مارس را با هش ریت متوسط ۳ اگزاهش بر ثانیه به اتمام برساند که افزایشی ۵۰ درصدی نسبت به ماه فوریه از خود نشان می‌دهد.

علاوه بر مزرعه استخراج بیت کوین یاد شده، تراوولف مرکز ماین دیگری در لیک مارینر (Lake Mariner) دارد که میزبان بیش از ۱۸۰۰۰ دستگاه استخراج است. طبق آخرین گزارش حسابرسی نشده این شرکت، بهای الکتریسیته تمام شده این دو مرکز در ماه مارس،۳۲ سنت به ازای هر کیلووات ساعت بوده است.

تراوولف در ماه مارس موفق به ماین ۲۳۳ بیت کوین با هزینه تمام شده ۷ هزار دلار به ازای هر بیت کوین شد. تراوولف به دنبال این است تا در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳، با تاسیس و تجهیز ساختمان جدیدی در لیک مارینر، هش ریت خود را به ۵.۵ اگزاهش بر ثانیه برساند.

پروژه ناتیلوس، همکاری مشترکی بین تراوولف و شرکت Talen Energy است. هدف از این همکاری، ساخت دیتاسنتری سبز بود که انرژی خود را از برق هسته‌ای تامین نماید. این پروژه در ژانویه سال جاری تکمیل شد. در طی بخشی از این توافق، Talen Energy الکتریسیته این مرکز را با قیمت ۲ سنت به ازای هر کیلووات ساعت به مدت پنج سال از محل نیروگاه هسته‌ای ساسکوهانا تامین خواهد کرد.

تامین انرژی فرایند استخراج از محل انرژی هسته‌ای گامی رو به جلو برای صنعت ماینینگ پایدار است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
Bitcoinist
علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا