اخبار دوج کوین

تعداد نهنگ‌ های دوج کوین افزایش یافت

این گروه ۶۲۰ میلیون دوج کوین به ذخایر خود افزوده‌اند.

تعداد نهنگ‌های دوج کوین در روزهای اخیر، ۵.۱۳ درصد افزایش یافته و شش نهنگ جدید، با خرید ۶۲۰ میلیون توکن دوج به این گروه پیوسته‌اند.

به گزارش والکس و به نقل از کریپتوگلوب، تعداد آدرس‌هایی که موجودی بین ۱۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد دوج کوین (DOGE) دارند، افزایش یافته است. علی مارتینز (Ali Martinez)، تحلیل‌گر بلاکچین، این شش نو نهنگ ارز دیجیتال، ۳۷.۶ میلیون دلار دوج کوین به والت خود افزوده‌اند.

قیمت دوج کوین در زمان نگارش این مطلب ۰.۰۶ دلار است. این ارز از ابتدای امسال، ۶۴ درصد از ارزش خود را از دست داده است. اتفاقات ناگوار فضای ارزهای دیجیتال، به همراه شرایط نامساعد کلان اقتصادی و جنگ روسیه و اوکراین، از دلایل اصلی این کاهش قابل توجه بوده است.

این میم کوین حامی معروفی همچون ایلان ماسک (Elon Musk) دارد که به گفته خود، متعهد است که به هر شکل ممکن از این ارز حمایت کند. همچنین شرکت اتومبیل‌سازی تسلا که متعلق به ماسک است، از دوج کوین به عنوان یکی از روش‌های پرداخت هزینه فروش محصولات خود استفاده می‌کند.

دوج کوین در دسامبر سال ۲۰۱۳ توسط بیلی مارکوس (Billy Marcus) و جکسون پالمر (Jackson Palmer) عرضه شد. این کوین در ابتدا با انگیزه مزاح و به عنوان یک ارز اینترنتی «بامزه و دوستانه» پا به عرصه گذاشت. این رمزارز غیرمتمرکز و همتا به همتا، نشانی به نام دوج دارد که متاثر از میم‌های اینترنتی است و از نژاد شیبا اینو (نوعی نژاد سگ خانگی ژاپنی) است.

از آن زمان تا کنون، پیوسته بر محبوبیت این ارز دیجیتال افزوده شده است. به خصوص در سال گذشته، حمایت‌های افراد تاثیرگذاری همچون ماسک و مارک کوبان (Mark Cuban) از این ارز در شبکه‌های اجتماعی، سبب رشد خیره‌کننده قیمت آن شد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
کریپتو گلوب
علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا