اخبار آلت کوین ها

تعداد کاربران فعال پولکادات افزایشی چشمگیر یافت

تعداد حساب‌های جدید ایجاد شده در این شبکه طی دو هفته گذشته ۱۰ برابر شده است

پولکادات که اغلب با عنوان «بلاکچین بلاکچین‌ها» از آن نام برده می‌شود، شبکه‌ای است که به کاربران اجازه می‌دهد تا بلاکچین خود را بر روی بلاکچین اصلی پولکادات راه‌اندازی نمایند. این شبکه طی روزهای اخیر شاهد افزایش ۳۰۰ درصدی تعداد کاربران فعال خود، علی‌رغم شرایط ناخوشایند حاکم بر بازار بوده است.

به گزارش والکس و به نقل از Cryptoglobe، داده‌های پروژه Dot Insights نشان می‌دهد که طی دو هفته گذشته تعداد اکانت‌های ایجاد شده ۱۰ برابر شده و شمار کاربران فعال روزانه نیز ۳۰۰ درصد رشد داشته است. پروژه دات اینسایتس تحولات شبکه‌های پولکادات (DOT) و کوساما (KSM) را رصد می‌کند.

نمودار تعداد آدرس‌های جدید (نارنجی) و تعداد آدرس‌های فعال (آبی)
نمودار تعداد آدرس‌های جدید (نارنجی) و تعداد آدرس‌های فعال (آبی)

بلاکچین اصلی پولکادات زنجیره رله (Relay Chain) نام دارد و از قراردادهای هوشمند پشتیبانی نمی‌کند اما دیگر بلاکچین‌های متصل به آن قادر به پشتیبانی از این قراردادها هستند. از این رو پیش‌بینی می‌شود که پولکادات بدل به اکوسیستمی متشکل از ارزهای دیجیتال مختلف شود که قادر به رقابت با شبکه‌های دیگر همچون اتریوم و BSC است. این اکوسیستم در سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی شد.

ارز دیجیتال دات (DOT)، ارز بومی شبکه پولکادات است و نقش حاکمیتی دارد. کاربران می‌توانند با استیک کردن دات‌های خود در رای‌گیری‌ها و تعیین مسیر آینده این شبکه مشارکت نمایند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱ / ۵. مجموع آرا: ۱

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا