اخبار اتریوم

قیمت اتریوم برای حرکت دوباره به سمت ۲ هزار دلار آماده می‌شود

قیمت اتریوم با عبور از سطح ۱،۸۵۰ دلاری، موج جدیدی از بهبود را آغاز کرده است. برای ادامه روند صعودی در کوتاه‌مدت، اتریوم باید هدف۱،۹۲۰ دلار را پشت سر بگذارد.

به گزارش والکس و به نقل از newsbtc، قیمت اتریوم در بالای سطح ۱،۷۵۰ دلار حمایت شد و توانست ۴ درصد از ارزش خود بازیابی کند. اتریوم کفی را تشکیل داد و به تازگی با شکستن مقاومت ۱،۸۲۰ دلاری، به همان شکلی که بیت کوین عمل کرده بود، یک روند رو به رشد آغاز کرده است.

گاوها قادر بودند قیمت اتریوم را تا بالای مقاومت ۱،۸۵۰ دلار پامپ کنند. حتی قیمت به بالای ۱،۹۰۰ دلار هم افزایش یافت. با این حال، خرس‌ها هنوز در نزدیکی مقاومت ۱،۹۲۰ دلار فعال هستند. سقفی در نزدیکی ۱،۹۲۹ دلار شکل گرفته و قیمت در حال حاضر سودهای خود را تثبیت می‌کند.

اتر با قیمت بالاتر از ۱،۸۸۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در حال معامله است. همچنین، در نمودار یک ساعته ETH/USD یک خط روند صعودی مهم با حمایتی در نزدیکی ۱،۸۷۰ دلار شکل گرفته است.

قیمت در حال حاضر در نزدیکی سطح اصلاح ۲۳/۶ درصدی فیبوناچی از سویینگ کف ۱،۸۳۷ دلار تا سویینگ سقف ۱،۹۲۹ دلار معامله می‌شود. اولین مقاومت در نزدیکی منطقه ۱،۹۲۰ دلار قرار دارد. سطح مقاومت اصلی بعدی سطح ۱،۹۳۰ دلار است. بسته شدن قیمت در بالای مقاومت ۱،۹۳۰ دلار می‌تواند اتر را به سمت ۲ هزار دلار هدایت کند.

چارت اتر

مقاومت بعدی نزدیک به سطح ۲،۰۵۰ دلار قرار دارد که در صورت شکست آن، اتریوم می‌تواند به سمت ۲،۱۲۰ دلار صعود کند. هر گونه افزایش بیشتر از ناحیه مقاومتی ۲،۱۲۰ دلار می‌تواند قیمت را به سمت مقاومت ۲،۲۵۰ دلار هدایت کند.

آیا اتریوم در صورت نزول قیمت حمایت می‌شود؟

تحلیل اتریوم نشان می‌دهد در صورتی که این رمزارز نتواند مقاومت ۱،۹۲۰ دلار را پشت سر بگذارد، ممکن است با یک روند اصلاح جدید مواجه شود. در این حالت، اولین حمایت در روند نزولی نزدیک به سطح ۱،۹۰۰ دلار قرار دارد.

حمایت اصلی بعدی در نزدیکی منطقه ۱،۸۸۰ دلار یا خط روند اصلی یا سطح اصلاح ۶۱/۸ درصدی فیبوناچی از سویینگ کف ۱،۸۳۷ دلار تا سویینگ سقف ۱،۹۲۹ دلار قرار دارد. در صورتی که قیمت زیر حمایت ۱،۸۷۰ دلار بسته شود، اتر ممکن است به حمایت ۱،۸۴۰ دلار بازگردد. هر گونه افت بیشتر ممکن است قیمت را به سمت سطح ۱،۸۰۰ دلار هدایت کند.

اندیکاتورهای تکنیکال در زمان نگارش این خبر در شرایط زیر قرار دارند:

  • MACD یک ساعته – MACD برای جفت ارز ETH/USD در منطقه صعودی شتاب خود را از دست داده است.
  • RSI یک ساعته – RSI برای جفت ارز ETH/USD بالای سطح ۵۰ قرار دارد.
  • سطح حمایت اصلی – ۱،۸۷۰ دلار
  • سطح مقاومت اصلی – ۱،۹۲۰ دلار

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
newsbtc
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا