اخبار دوج کوین

۲۵ درصد از عرضه دوج کوین در کیف پول‌های رابین هود است

در حال حاضر کیف پول‌های این پلتفرم معاملاتی ۳۳۵۶۲۱۱۸۴۳۷ دوج نگهداری می‌کنند

از زمانی که ایلان ماسک برای مدت کوتاهی لوگوی توییتر را به نماد دوج کوین (DOGE) تغییر داد و ارزش آن ۳۰% افزایش یافت، بسیاری از هولدر‌های کوچک شروع به خرید دوج بیشتر و ذخیره آن‌ها در کیف پول‌های خود کردند. بعضی از نهنگ‌های بزرگ، دوج کوین‌های خود را با هدف کسب سود فروختند اما مشتریان پلتفرم تجاری محبوب رابین هود همچنان رمزارز‌های خود را نگه داشته‌اند.

به گزارش والکس و به نقل از Utoday، طبق گزارش DogeWhaleAlert در توییتر، در حال حاضر کیف پول‌های این اپلیکیشن معاملاتی ۳۳۵۶۲۱۱۸۴۳۷ دوج کوین نگهداری می‌کنند. این رقم معادل ۲۷۷۰۸۸۸۴۹۸ دلار و ۲۴.۱۷% از کل عرضه در گردش می‌شود.

در اول ماه‌ آوریل ۲۰۲۳، lookonchain و Santiment اشاره کردند که ایلان ماسک و نهنگ‌های مرتبط با او ممکن است پشت پرده چندین فروش عظیم دوج باشند که بلافاصله بعد از افزایش قیمت بیش از ۳۰% انجام شدند.

lookonchain داده‌های مربوط به دو کیف پول خاص با فروش ۱.۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار دوج کوین (با درآمد ۱۲۴ میلیون دلاری از معاملات) را با فرض این که رئیس توییتر دخالتی داشته است، به اشتراک گذاشت. ایلان ماسک بزرگ‌ترین حامی دوج کوین است. او حتی یک بار این را بیان کرد که دوج کوین راه‌حل پرداختی بهتری نسبت به بیت کوین است و پیشنهاد کرد که توییتر از آن رمزارز برای خرید تیک آبی و پاداش دادن به محتواسازان استفاده کند. همه این‌ها قبل از خرید توییتر به مبلغ ۴۴ میلیارد دلار توسط ماسک بود.

تغییر لوگوی پرنده آبی به نماد دوج کوین، اولین اقدام ماسک برای دخالت دادن این رمزارز در توییتر بود. اما بعداً لوگوی پرنده آبی را برگرداند و قیمت دوج کوین ۹% کاهش یافت.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
UToday
کارشناس ارشد اقتصاد، علاقه‌مند به بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا