اخبار آلت کوین ها

ریپل به بانک‌های اندونزی، فیلیپین و ویتنام راه یافت

ارائه‌دهنده خدمات حواله بین‌المللی SBI Remit، که بخشی از SBI Group محسوب می‌شود، خبر جذابی را در مورد فعالیت‌های خود در منطقه جنوب‌ شرقی آسیا منتشر کرده است. با توجه به یک پست وبلاگی، SBI Remit با کمک ریپل قصد گسترش فعالیت‌های خود در این منطقه را دارد. این دو شرکت که مدت زمان زیادی است یک همکاری بلندمدت با یکدیگر دارند، به کار خود در ایجاد یک ریل جهانی برای سیستم مالی آینده ادامه می‌دهند.

به گزارش والکس و به نقل از zycrypto، شرکت SBI در اطلاعیه خود اعلام کرده که خدمات انتقال پول برون‌مرزی را به فیلیپین، ویتنام و اندونزی ارائه خواهد داد. SBI Remit که از سال ۲۰۱۷ از طریق ریپل پرداخت‌های کاربران خود را تسهیل کرده، خدمات انتقال پول بین‌المللی را در سال ۲۰۲۱ راه‌اندازی کرد. استفاده از XRP به عنوان یک پل بین ارزهای قانونی و یک کیف پول رمزارزی در فیلیپین، آن‌ها را به اولین شرکت ارائه‌دهنده این خدمات در ژاپن تبدیل می‌کند.

انتقالات سریع، ارزان و مقیاس‌پذیر

با توجه به فعالیت‌های سنگین انتقال وجه در این کشورها، SBI این خدمت را به حساب‌های بانکی کاربران در فیلیپین، ویتنام و اندونزی نیز گسترش می‌دهد. هدف این است که انتقال پول سریع، ارزان و مقیاس‌پذیری را در سطح بین‌المللی ارائه دهند و رقابت‌پذیری ریپل و SBI در این صنعت را تقویت کنند.

SBI Remit درخواست‌های انتقال پول از مشتریان را ارسال کرده و XRP را در پاسخ به این درخواست‌ها به صورت لحظه‌ای ارسال می‌کند. SBI با همکاری Tranglo، یکی دیگر از شرکای ریپل، به مشتریان امکان دریافت حواله‌ها در واحد ارز قانونی محلی را فراهم می‌کند.

ژاپن یک سابقه طولانی در همکاری با XRP و ریپل دارد، به طوری به تازگی یعنی در آوریل ۲۰۲۳، بانک‌های یاماگوچی (Yamaguchi)، مومیجی (Momiji) و کیتاکیوشو (Kitakyushu) به MoneyTap پیوستند. این برنامه وام‌دهی و اعتبارات همتا به همتا از ریپل نت (RippleNet) استفاده می‌کند و در سال ۲۰۱۸ به همت ریپل و SBI Holdings راه‌اندازی شد. بانک‌هایی که MoneyTap را در خدمات خود پذیرفته‌اند، چند صد شعبه در ژاپن دارند که نمایانگر گسترش ادامه‌دار خدمات مبتنی بر رمزارزهاست.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
zycrypto
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا