اخبار آلت کوین هااخبار ارزهای دیجیتال

همکاری رونالدو و بایننس برای خلق NFT دنیای ورزش

به گفته کریستیانو رونالدو، ایده آوردن تجربیات جدید برای طرفدارانش از طریق NFT چیزی است که او می‌خواهد بخشی از آن باشد.

کریستیانو رونالدو، اسطوره پرتغالی فوتبال جهان، یک همکاری انحصاری چند ساله در زمینه توکن غیرقابل تعویض (NFT) با صرافی بایننس امضا کرده است. هدف این است هواداران فوتبال از طریق کمپین­‌های جهانی NFT با اکوسیستم Web3 آشنا شوند.

ورود رونالدو به پلتفرم NFT بایننس

بایننس در اطلاعیه ارسال شده به کوین‌تلگراف اعلام کرده است که این توافق شامل ایجاد چند مجموعه NFT با رونالدو است. این توکن‌های غیرقابل تعویض در پلتفرم NFT بایننس فروخته می‌شود و اولین مجموعه، اواخر امسال منتشر خواهد شد. این مجموعه شامل طرح‌هایی خواهد بود که با همکاری رونالدو خلق شده‌اند.

چانگ پنگ ژائو (مدیر عامل بایننس) با ستایش از دستاوردهای رونالدو در فوتبال، گفت او فراتر از دنیای ورزش است و در صنایع مختلف به یک نماد تبدیل شده است.

ژائو خاطر نشان کرد:

او با اعتبار، استعداد و فعالیت‌های خیرخواهانه خود یکی از اختصاصی‌ترین طرفداری‌های جهان را به دست آورده است.

ژائو گفت تیم بایننس مشتاق است از طریق NFTهای اختصاصی فرصتی را برای تعامل طرفداران با رونالدو فراهم کند. رونالدو نیز گفته است طرفدارانش از این توکن‌ها لذت خواهند برد.

ورود رونالدو به دنیای NFT

رونالدو توضیح داد:

“رابطه‌­ام با طرفدارانم برای من خیلی با اهمیت است. بنابراین ایده ارائه تجربیات بی‌نظیر و دسترسی از طریق پلتفرم NFT، چیزی است که می‌خواستم بخشی از آن باشم.”

دستاوردهای رونالدو در ورزش، باعث شد او در ماه مارس، توکن رمزنگاری شده دریافت کند. به رونالدو در ازای هر گل زده، توکن رسمی طرفداری باشگاه فوتبال یوونتوس اهدا شد (توکن JUV).

با وجود زمستان فعلی بازار کریپتو، ژائو اوایل ماه ژوئن با بیان احسان مثبتش و اعتماد به نفس کامل، گفته است این دومین زمستان کریپتویی بایننس است. او خاطر نشان کرد بایننس در این شرایط می‌تواند مسیر خودش را پیش بگیرد و از این فرصت برای استخدام استعدادهای برتر استفاده کند.

تحول دنیای هنر دیجیتال با NFT

NFTها یا توکن‌های غیرقابل تعویض، دارایی‌های رمزنگاری شده در یک بلاکچین هستند که با با کدهای منحصر به فرد از هم متمایز می‌شوند. همانطور که از نامش پیداست، این نوع توکن‌ها را نمی‌توان با هم مبادله یا تعویض کرد.

تصور کنید یک اثر هنری دیجیتال را در فضای اینترنت با قیمت مناسب خریداری کنید و توکن دیجیتالی منحصر به فرد آن را به دست آورید. این توکن مالکیت شما بر آن اثر هنری را ثابت می‌کند و تنها یک نسخه از آن وجود خواهد داشت. چنین چیزی به لطف NFT امکان‌پذیر است. در مقاله nft چیست، می‌توانید در این باره بیشتر بخوانید.

در حال حاضر NFT در دنیای هنر و کلکسیون دیجیتالی غوغا به پا کرده است. همانطور که زمانی همه بر این باور بودند که بیت کوین پاسخ دیجیتالی برای ارز است، NFTها اکنون پاسخ دیجیتالی برای هنر دیجیتال هستند.

انتظار می‌رود بازار جهانی NFT از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۶ با نرخ رشد مرکب سالانه (CAGR) 35.27 درصد، ۱۴۷.۲۴ میلیارد دلار رشد کند.

به نظر شما همکاری رونالدو و بایننس چه تاثیراتی بر بازار NFTها خواهد داشت؟

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
cointelegraph
کارشناس ارشد منابع آب و شیفته­‌ی دنیای نویسندگی. باور دارم همه چی در زندگی­مان به محتوا گره خورده است و همیشه به «محتوای خوب» نیاز داریم. در تلاشم گامی موثر در این مسیر بردارم.
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
موسی زاده
موسی زاده
1 سال قبل

بسیار عالی،محتوای خوب

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  موسی زاده

سلام
وقت به خیر
ممنونیم از وقتی که گذاشتید و این مقاله را مطالعه کردید. اگر به مباحث حوزه NFT علاقه‌مندید، پیشنهاد می‌کنیم مقالات:
معرفی گرانترین NFTهامعرفی پروژه هایی که تکنولوؤی NFT را به یک صنعت میلیارد دلاری تبدیل کردند
را مطالعه کنید. همچنین اگر موضوع خاصی در زمینه بلاکچین و NFT مد نظر شماست که مایلید به آن بپردازیم لطفا نام آن را با ما درمیان بگذارید.

سپاس از همراهی شما

دکمه بازگشت به بالا